![]() |
Welke Sport
Hey iedereen!
Ik ben laatst 20 geworden en wilde graag weer een sport doen. Ik doe alleen op dit moment af en toe na de fitness, maar dat is gewoon niet leuk in me uppie. Ik heb alleen geen idee wat ik moet doen... Liefst één sport waar ik veel moet bij bewegen,aangezien ik totaal niet fit ben. Iemand ideeën en/of suggesties? |
Ik loop sinds dit jaar met een goede vriendin hard en dat bevalt me erg goed! Je zou je ook bij een (studenten)sportvereniging aan kunnen sluiten.
Als je iets in groepsverband wil is het handig om even te kijken naar het aanbod in jouw omgeving. Je zou ook kunnen kijken of groepslessen bij de sportschool iets voor je zijn. |
Wat vind je leuk? Echte teamsporten zoals volleybal of roeien? Tegen elkaar zoals boxen of judo? Vechten maar gestileerd zoals kung fu of karate? Alleen dansen? Met een partner dansen? Paaldansen?
Kijk eens naar het aanbod in jouw stad en doe wat proeflessen mee! |
Voetbal natuurlijk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat kunnen ze je vast veel specifieker vertellen als je het aan de desbetreffende vereniging vraagt. :) |
Citaat:
|
Je kan ook vrienden maken bij het fitnessen aangezien je dat al doet
|
ik doe al 2 jaar aan basketbal leuke teamsport en je rent veel (handig als je lang bent) ik in tegenstelling helemaal niet haha maar het is wel wat anders dan voetbal ofzo
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:48. |