Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Welke Sport (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1912847)

Martijnftw 03-03-2016 22:03

Welke Sport

Hey iedereen!

Ik ben laatst 20 geworden en wilde graag weer een sport doen.

Ik doe alleen op dit moment af en toe na de fitness, maar dat is gewoon niet leuk in me uppie.

Ik heb alleen geen idee wat ik moet doen...

Liefst één sport waar ik veel moet bij bewegen,aangezien ik totaal niet fit ben.

Iemand ideeën en/of suggesties?

Elin3 03-03-2016 22:29

Ik loop sinds dit jaar met een goede vriendin hard en dat bevalt me erg goed! Je zou je ook bij een (studenten)sportvereniging aan kunnen sluiten.
Als je iets in groepsverband wil is het handig om even te kijken naar het aanbod in jouw omgeving. Je zou ook kunnen kijken of groepslessen bij de sportschool iets voor je zijn.

fizzle-fluffy 05-03-2016 08:43

Wat vind je leuk? Echte teamsporten zoals volleybal of roeien? Tegen elkaar zoals boxen of judo? Vechten maar gestileerd zoals kung fu of karate? Alleen dansen? Met een partner dansen? Paaldansen?
Kijk eens naar het aanbod in jouw stad en doe wat proeflessen mee!

Durian 05-03-2016 08:59

Voetbal natuurlijk

Martijnftw 06-03-2016 17:00

Citaat:

fizzle-fluffy schreef: (Bericht 34045055)
Wat vind je leuk? Echte teamsporten zoals volleybal of roeien? Tegen elkaar zoals boxen of judo? Vechten maar gestileerd zoals kung fu of karate? Alleen dansen? Met een partner dansen? Paaldansen?
Kijk eens naar het aanbod in jouw stad en doe wat proeflessen mee!

Heb 7 jaar gejudood, maar wil liefst teamsport ja

Martijnftw 06-03-2016 17:00

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 34044221)
Ik loop sinds dit jaar met een goede vriendin hard en dat bevalt me erg goed! Je zou je ook bij een (studenten)sportvereniging aan kunnen sluiten.
Als je iets in groepsverband wil is het handig om even te kijken naar het aanbod in jouw omgeving. Je zou ook kunnen kijken of groepslessen bij de sportschool iets voor je zijn.

jaa hardlopen lijkt me ook wel wat :)

Martijnftw 06-03-2016 17:01

Citaat:

Durian schreef: (Bericht 34045061)
Voetbal natuurlijk

Kan je daar gewoon aansluiten, heb echt geen idee?

Fool_ 06-03-2016 23:35

Citaat:

Martijnftw schreef: (Bericht 34045736)

Over het algemeen pleeg je een telefoontje en dan kun je meetrainen totdat het nieuwe seizoen begint, dan krijg je nieuw-ingedeelde teams en mag je (als het goed is) ook wedstrijden spelen.

Maar dat kunnen ze je vast veel specifieker vertellen als je het aan de desbetreffende vereniging vraagt. :)

Helpmij123 07-03-2016 01:29

Citaat:

Martijnftw schreef: (Bericht 34045736)

Jep, der is alleen een kans dat als je nog niet zo'n goeie voetballer bent je in een team komt met jongens die allemaal wat jonger dan jou zijn, weet niet of dat chil is.

Martinnnn 07-03-2016 14:33

Je kan ook vrienden maken bij het fitnessen aangezien je dat al doet

LOVEbasketball 26-04-2016 21:43

ik doe al 2 jaar aan basketbal leuke teamsport en je rent veel (handig als je lang bent) ik in tegenstelling helemaal niet haha maar het is wel wat anders dan voetbal ofzo

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:48.