gezoend met de broer van beste vriendin
afgelopen nacht heb ik gelogeerd bij mijn beste vriendin. het was heel gezellig, maar toen we gingen slapen, sliep zij al heel snel en lag ik daar alleen. toen kreeg ik een appje van haar broer, die in de kamer naast ons lag, of ik een leuke dag had gehad. het stelde niet veel voor maar we hebben daarna een uur liggen appen. hij is niet persé de allerknapste maar hij is echt heel aardig en grappig. na dat uur zei ik dat ik me verveelde, wat ik ook echt deed, en toen zei hij dan kom je hierheen. dus toen ben ik om 2 uur s nachts naar hem toe gegaan en hebben we iets van 2 uur zitten kletsen op zijn bed. het was heel gezellig maar ook raar, iedere keer als we een geluid hoorden raakten we in paniek want dan dachten we dat mijn vriendin wakker was en dat ze erachter gekomen was dat ik niet meer in mijn bed lag. tijdens dat gesprek waren er hier en daar wel een paar flirterige opmerkingen, maar omdat hij 20 is en ik 15 nam ik ze niet al te serieus. na dat extreem lange gesprek lagen we inmiddels al best dicht tegen elkaar aan, ook omdat het daar pittig koud was. maar nu komt het, ik weet niet meer precies wie er begon maar we lagen ineens te zoenen. hij zoende echt lekker maar het was zo apart, zoenen met de broer van je vriendin. iedere keer schoot weer door mijn hoofd, elina wat ben je aan het doen, het was zo raar, maar toch ook fijn. na de zoen, die een uur duurde, heb ik hem weltrusten gewenst en ben ik weer terug gegaan naar mijn kamer, waar mijn vriendin nog steeds lag te slapen en ben ik heerlijk in slaap gevallen.
nu denk ik achteraf, wat heb ik gedaan?! hoe kon ik dit doen tegenover mijn beste vriendin... ik weet niet of hij mij leuk vindt ofzo maar volgens mij krijg ik steeds meer gevoelens voor hem.. kan iemand goed advies geven over wat ik nu moet doen? :confused:
|