![]() |
Hoi vaatwasser #1850
Hoi.
|
Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 502 Gebruikersnaam Berichten Korreltjezout 60 Enilorac 51 Daantje_0705 38 deadlock 35 Kikaa* 33 Miekepieke 32 Haubenmeise 27 spawn again 27 Macrador 25 Elin3 25 WolterB 19 Miekje* 16 nthn3d 16 Durian 15 Axel11 14 fizzle-fluffy 13 luci2 10 bloodyb 8 -Marleen 7 aumgn 5 Yne 4 Abby. 3 df 3 Mr Soija 3 Woyt 3 Vlerkje 2 Loezzel 2 ßuerp 2 Penolopepop 2 Miss.Jazz. 1 flyaway 1 |
Kom je bij me afwassen, Axel? :bloos::lief:
|
Citaat:
|
Wanneer zou topic 2000 komen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gisteravond kwam er voor het eerst iemand mee-eten die niet hielp afwassen. Maar dat had waarschijnlijk er ook mee te maken dat we allebei heel moe waren, en toen nog even een film van 2,5 uur gingen kijken :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb een stopwoordje volgens mij, ik heb het echt ziek vaak gebruikt in het interview: "zegmaar". En ook 'soort van' en 'ofzo'. En dan met zo'n lekker accentje erbij. |
Citaat:
|
Elke keer dat je dat zegt laat je iemand in jw gezicht slaan. Ben je het zo verleerd (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik verwacht nooit van mensen die komen eten dat ze de afwas doen :confused:
Ze zijn m'n gasten, dan hoef ik ze toch niet aan het huishouden te zetten? |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn kring van de studenten verenging komt ook weleens eten, met 4-7 man, dan vind ik het niet meer dan redelijk dat de mensen die niet gekookt hebben even helpen met de afwas. Zo gaat dat elke keer, ongeacht bij wie eten. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga morgen naar Ben Hur in het Eye en ben nu bij wijze van voorbereiding The Last Temptation of Christ aan het bekijken. Wie heeft deze film(s) al eens gezien?
|
Citaat:
|
Citaat:
Flauw :o Citaat:
|
Citaat:
|
Oké laat maar, Abby heeft haar post aangepast ;p
|
Citaat:
|
Ik denk dat er evenveel studenten zijn die denken bedankt voor het eten en de groeten aan de afwas.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het thuis wonen zou een reden kunnen zijn dat het niet in hem opkwam dat ik met de afwas bleef zitten/ geen vaatwassen had. Maar ik ben er zelf ook niet over begonnen omdat ik zelf ook dacht "dat komt nog wel", dus ik kan het hem ook niet kwalijk nemen. |
Citaat:
Nee, ik snap je best hoor. Maar ervan uitgaan dat een gast de afwas zal doen, heb ik gewoon nooit gedaan. |
Spawn gaat het echt zo slecht met je of zit je te dramaqueenen?
|
Citaat:
|
Hoewel :rolleyes:
|
Citaat:
|
Dan mag jij de afwas komen doen. Wel jammer van de rosé dan.
|
Citaat:
Nog naar de carnavalsoptocht geweest?:confused: |
Ik vind het fijn om na het eten af te wassen. Mijn visite hoeft niet te helpen maar vaak gebeurt dat wel een dan sta je ook gewoon gezellig te kletsen.
|
Kan slechter en kan beter dus? Loopt de arbeid nog een beetje?
(Ik verveel me in de trein :p) |
Citaat:
|
Ik kan er niet mee zitten. Ik ben toch ook eten aan het maken, koffie aan het zetten, etc. In diezelfde tijd ruim ik ff op en was ik ff af. Vaak is dat in tien minuten wel weer klaar. Ik heb een open keuken dus het is niet dat ik dan niet bij mijn visite ben. En ik trek het ook gewoon niet om dat allemaal nog te moeten doen nadat mijn visite weg is of ik moet ze heel vroeg al weg sturen.
|
Citaat:
Nee, goed, met een open keuken is het ook wel wat makkelijker natuurlijk. |
Ja, dat doe ik ook wel eens hoor. Zeker met glazen enzo.
|
Gewoon kletsen en drinken in de keuken, niets raars aan.
|
De leukste gesprekken vinden toch juist altijd plaat in de keuken of is dat alleen in onze vriendengroep?
|
In ieder geval leuke gesprekken ook hier (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:49. |