![]() |
Iets neuken, maar wat
Ik ben een jongen en zou graag iets willen neuken, maar ik heb nog geen vriendin. Ik wil niks uit een seksshop kopen en niks met eten doen. Hebben jullie ideeen?
|
Je hand is een makkelijke, nee je hoort de standaard boterhamworst tussen je handen doen, je kan proberen je eigen fleshlight te maken door bijv. 2 schuursponsjes in een beker/glas te proppen, en dan tussenin bijv. een handschoentje.
Mijn ervaring echter is dat je lang aan het knutselen bent en het uiteindelijk 3x niks word, of in iedergeval niet in de buurt komt van een 'vagina'. Daar kunnen knutseldingetjes niet aan tippen :ghe: |
Dan zou ik toch gewone sponsjes nemen zonder schuurgedeelte.
|
Schuurpapier
|
een goed stuk biefstuk daar een sneede in maken niet te groot en dan je piemel er in?
|
:n Die vreet ik liever op!
|
http://www.nbrplaza.com/neuk-eens-een-sinaasappel/
Misschien zitten er adviezen in voor jou, meeste wordt wel fruit gebruikt, maar ook sponsen, handschoenen en condooms. |
een kut?
|
Hij heeft geen vriendin dus dat gaat niet zomaar
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarnaast vraagt TS vooral om een alternatief op standaard masturberen. Misschien is hij er nog wel helemaal niet aan toe om seksualiteit samen met iemand te ontdekken. |
Citaat:
|
Een bordeel?
|
een potje pindakaas?
|
ik gebruik een fles....
de opening is net groot genoeg voor mn pik beet olie rond de opening en je lul word lekker stijf als je de fles open neer beweegt over je pik ja kan em ook klemmen onder je matras zodat alleen de hals eruit steekt..... ik kom altijd lekker klaar op deze mannier fles wel verstoppen |
Citaat:
|
Daar zou ik maar voorzichtig mee zijn. Als je pik maar net in de opening past kan je wel eens een probleem krijgen als hij erg stijf (en dik) wordt.
|
Hoezo? Als ie toch weer slap wordt is er toch geen probleem? :P
|
Als je hem in de hals stopt en hij stijf wordt kan het zo maar gebeuren dat het bloed niet meer kan terugstromen en dan blijft hij stijf!:eek:
|
En het hele zootje kan ook vacuüm trekken.
|
(Auw. Risico's van fles gebruiken lijken me pijnlijk...)
|
Citaat:
|
Met een fles is af te raden, omdat de stijve penis er in vast kan komen te zitten. Zelf heb ik een binnenband van een fiets gebruikt. Eenmaal licht op gepompt in de lengte uitrekken, zodat de beide helften in een lijn naast elkander liggen. Vast zetten met pak- tape. Vervolgens nog een maal dubbel vouwen, en weer vastzetten met plak-tape. Aan een kant de grote van het instootspeetje afplakken. Dan oppompen tot de gewenste spanning. Leg het geheel met een kant op een zacht kussen, en het neuken kan beginnen.
|
Dus je wilt niks kopen bij een seksshop omdat je je daarvoor schaamt of geen doekoe hebt? Jongen, fleshlights zijn geweldig en absoluut de investering waard.
|
pocketpussy
|
Warme appeltaart??
|
Je hand? Je matterassetas?
Een zakje chips? Een pot pindakaas? Een van je knuffels? Je hond? :P Damn, I'm messed up... :S |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:00. |