![]() |
aftrekken...
hallo,
ik ben 14 jaar en doe mij 1 a 2 keer per dag afrekken... is dit normaal rond deze leeftijd? ik ben begonnen rond me 11 of 12. en word je penis dan niet kleiner ect... en ik heb ook vaak zin in seks, gratis seks maar met wie?? hoor graag van jullie mvg |
Het is helemaal niet raar dat je in de puberteit meer interesse in seks krijgt, dat hoort er bij! Je penis wordt daar echt niet kleiner van ;)
Gratis seks, tsja dan kom je toch al snel op fwb, one night stand of een relatie ;) Hoe dan ook, via dit forum seksueel contact zoeken is niet toegestaan. |
Citaat:
|
4a 5x per week aftrekken is gezond voor jouw leeftijd.het is ook goed voor de prostaat onwikkelig.(y)
|
hoe doe je het
|
Citaat:
|
naar zijn manier
|
Citaat:
|
Wat ik meestal doe is dat ik lekker ga zitten of liggen en dan in mn eikel knijp en er overheen beweeg. hoe lang is die van jou? die van mij zo'n 16 cm
|
Hoi,
Ik ben ook ongeveer op jouw leeftijd en doe het nu iets minder, ongeveer 3 keer per week. Het is niet raar dat je libido een stuk hoger is op jouw leeftijd. Wel zou ik uitkijken met afspraken op het internet, er lopen hier veel gekken rond! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoi ik ben ook 14 en doe het ook 1 tot 2 of soms zelfs 3 keer per dag denk dus dat het heel normaal is
|
Citaat:
|
Hoi puberty, als je dat echt gelooft ben je nog te dom om te poepen. (Maar kennelijk niet om te rukken):facepalm:
|
:D :D :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:02. |