![]() |
bestellen
Hallo allemaal,
Ten eerste weet ik niet zeker of dit topic hieronder valt... Ik wil een skeelerpak gaan bestellen omdat ik daar simpelweg geil van wordt... Deze zijn bij mij in de buurt niet in de winkel te koop... Ik wil niet dat mijn ouders dit komen te weten. Nu las ik op andere forums dat je je bestelling na het postkantoor kunt sturen. Kan dit nog steeds, en moet je van te voren nog contact leggen met het postkantoor? Kan dit bij elk postkantoor? En hoe kun je betalen zonder dat je ouders het weten.. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Groeten Tim |
Als je een eigen betaalrekening hebt en zelf kunt internetbankieren kan je via internetbankieren je aankoop betalen. De aankoop is dan wel zichtbaar op je betaaloverzicht. Als je zelf niet via internetbankieren kunt betalen kan je soms ook iets laten leveren met een acceptgiro, die doe je vervolgens ingevuld op de post en dan wordt het bedrag ook van je rekening afgeschreven. Ook hierbij is de overboeking wel zichtbaar op je betaaloverzicht.
Bij sommige webshops kan je inderdaad aangeven dat je pakket bij een PostNL of DHL punt bezorgd moet worden. Je hoeft hiervoor geen contact op te nemen met het postkantoor. |
Dank voor je snelle reactie. Wat is precies het betaaloverzicht?
|
Citaat:
|
Okee dankje, en moet je het pakkentje sturen met als factuur adres en aflever adres het afhaalpunt?
|
Citaat:
Je kunt natuurlijk wel het adres van een vriend opgeven als die dat goed vindt. |
Citaat:
Wat je bestelt en wat je daarmee gaat doen is compleet irrelevant voor je vraag, en dus heeft het topic niks met Seksualiteit te maken. |
Je kunt er natuurlijk een tweedehands kopen op marktplaats. Als je hem dan zelf afhaalt kun je contant betalen en zo'n pak kun je prima wassen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:49. |