![]() |
Excel-nerds
Ik wil een hyperlink maken in een excel bestand binnen hetzelfde bestand. Dus bijv. dat wanneer je op A1 klikt dat je bij A5 terecht komt.
Dit gaat goed totdat ik bij A2 een nieuwe regel invoeg. Dat blijft de hyperlink naar A5 verwijzen terwijl de tekst inmiddels in A6 staat. Weten jullie een oplossing? Groetjes en veel liefs. Daaaaaaaaaaaaaaaag! En alvast bedankt voor het meedenken! |
Je topictitel is een oxymoron.
|
Ahh dankjewel :cool: Fijn om te lezen (y)
|
Graag gedaan. :) Als ik je nog eens kan helpen, laat het dan weten.
|
dankjewel kazetkroket <3
|
Geen regels invoegen is veruit het eenvoudigste. De hyperlink-functie is hier niet echt voor gemaakt.
|
Dollarteken voor de verwijzing zetten misschien?
|
Neem aan dat je de "hyperlink invoegen"/"insert hyperlink" knop gebruikt en niet de hyperlink functie? Die werken namelijk verschillend.
Maar ik geloof dat dit precies je vraag beantwoordt: http://excelribbon.tips.net/T006195_...ific_Cell.html |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Graag gedaan :herp:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jup, heb ooit een zomerbaantje gehad waarin ik drie maanden aan Excel VB scripts heb zitten knutselen (y) |
huehue VBA, flashbacks ^_^ Dat was mijn stageopdracht bij Dommelsch toentertijd, men had varia data over gevaarlijke stoffen maar dat was allemaal verspreid opgeschreven; dat moest dus in een soort databaseje komen met wat formuliertjes die het voor 'de gemiddelde monteur' makkelijk te beheren maakte, en het had nogal wat visuele requirements (verplichte kleurcodes en iconen mbt corrosieve/vlambare/etc stoffen).
En elke vrijdagmiddag eindeloos bier en bitterballen :yeah: |
Citaat:
|
hoi nerds,
is het mogelijk om in een overzicht bijvoorbeeld op knopje 1 te klikken zodat de data die bij A hoort oplicht? En wanneer je dan op knopje 2 klikt dat de data die bij B hoort oplicht. :lampje: Alvast bedankt voor het meedenken! |
Ik weet niet precies wat je wil, maar met de filteropie kan je op best veel verschillende soorten data dingen highlighten/selecteren
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik wilde die informatie graag in een totaaloverzicht met de mogelijkheid om ergens op te klikken zodat bijvoorbeeld alleen de uren van bedrijf A oplichten. Maar nu heb ik de uren in aparte tabbladen gezet, dan mogen ze zelf het totaaloverzicht uitrekenen :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, dat klopt. Die hadden ze nodig voor de mensen die jij hebt verpleegd.:p
|
Hèhè
|