![]() |
Hoe lang duurt het gemiddeld voor dat een meisje klaarkomt als je haar vingerd?
Mijn vriendin en ik hebben nog wel is dat we gewoon op de bank zitten en voor je het weet zitten we bij elkaar in de broek te graaien. Maar als ik haar vinger zegt ze wel dat ze echt iets op voelt komen, maar ze is er nog nooit van klaar gekomen. Nou moet ik ook zeggen dat we er al snel mee stoppen en dan naar mijn slaapkamer rennen ofzo.
Maar kan iemand mij vertellen hoe lang dat gemiddeld duurt, voordat een meisje klaarkomt. En ja, ik weet dat er veel meisjes zijn die NIET klaarkomen. Maar zei komt altijd tijdens de gewone sex. Dus ik verwacht eigenlijk niet dat het vingeren dan een probleem op gaat leveren. Anyway. Komen meisjes sneller als je ze vingerd, of als je sex hebt. En hoe lang duurt dat dan ongeveer voordat ze komen als je ze vingerd. Als ik zo mijn berichtje na lees, ziet het er echt stom uit. Ik kan het net zo goed gewoon is uitproberen. Maar ja. Nu heb ik alles al geschreven. |
Citaat:
|
A)
De mate waarin de vingerende partij opwindend is voor de gevingerde, is van directe invloed op de tijdsduur die voorafgaat aan het al dan niet ontstaan van een orgasme. Echter de mate waarin de vingerende partij alsmede de handeling opwindend is voor de gevingerde, hangt weer van een aantal factoren af: A.1) De uitvoering en de mate waarin deze overeenkomt met de wensen van de gevingerde partij. Te denken valt hierbij aan de snelheid, wil ze het bijvoorbeeld langzaam en sensueel of juist snel naar een hoogtepunt toe werken? A.2) Heeft de uitvoerende kant een bepaalde meerwaarde boven de handeling an sich? A.3) De omgevingsvariabelen. Waar vindt de handeling plaats? Bestaat er een kans betrapt te worden? Extra spanning = (y) A.4) Gewenning. De gevoeligheid van de clitoris is inherent aan de tijdsduur. A.5) Subcognitieve toestanden. Zit de gevingerde partij wel goed in haar vel? Denkt ze bijvoorbeeld aan iets anders of is de lichamelijke toestand niet optimaal? |
dit kanje neit vragen , tis nOOIT hetzelfde!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
-Vingeren: 15/20 min.
-Beffen: 5/max. 10 min. -'Het': Niet. Dit zijn mijn tijden..kijk en vergelijk.. |
Citaat:
beffen: niet "het": onderop :niet bovenop : 5 minuten ofzo weird:S |
Ligt eraan hoe goed hij is :D:D
|
Citaat:
Maar ******** (y) voor de uitgebreide uitleg (serieus) |
Citaat:
"De gevingerde partij." & "De vingerende partij." :D |
Ok, thanks iedereen!
Dat helpt me weer een stuk verder. Je bent nooit te oud om te leren. :D |
'k zie hier dat d'r ook meisjes zijn die klaarkome van beffe.... lukt bij mij niet...
iemand enig idee waarom niet? (gelieve niet tegen mijn vriend te zegge dattie 't niet kan.. want 't is wel lekker hoor ) :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
hier mijn tijden ;)
Vingeren: +/- 20 min. -Beffen: +/- 10 min -'Het': niet altijd maar anders +/- 15 min |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:38. |