![]() |
Pijpen ?
Hey
Ik ben 13 jaar, bijna 14. Mijn vriend is een jaar ouder. We hadden het over verder gaan dan zoenen maar ik weet niet hoe je erachter komt wanneer je klaar voor zoiets bent. Ik vind het namelijk nog doodeng maarja m'n vriend is al ouder dus hij niet. Het lijkt me hartstikke lekker maar ook heeeel erg akward en eng. Hoe weet ik of ik er klaar voor ben? (btw nog GEEN seks) Xxxx zottie2 |
Hebben jullie elkaar als eens naakt gezien? Of door kleding heen geslachtsdelen (of jouw borsten) gevoeld? Dat kan een fijne start zijn om te bepalen of jij bijvoorbeeld zijn penis al wil zien en aanraken.
Als je je vriend nog nooit afgetrokken heb zou ik daarmee beginnen. Dat is minder intiem dan pijpen, maar ook minder eng. Als je dat leuk, fijn en vertrouwd vindt kan je altijd weer een stapje verder gaan. Het naakte lichaam van de ander overal kussen bijvoorbeeld. Je hoeft echt niet direct zijn penis in je mond te nemen. Er zijn ook heel veel andere fijne manieren om samen te genieten. Belangrijk is dat jij je nergens toe gedwongen voelt. Wil jij nog niet aftrekken, prima! Dat soort dingen voor het eerst doen is ook vreemd en spannend en zeker in het begin kan zo'n (voor jou) nieuw geslachtsdeel best eng zijn. Bedenk of je je een keer zou willen vingeren met hem er bij, of dat je dat eens samen wil doen. Je hoeft echt niet gelijk alles te doen. Als jij het nog te intiem vind kan je ook voelen door ondergoed heen bijvoorbeeld. Of het gewoon nog even bij zoenen houden! |
Dankjewel!! Hij heeft mijn borsten al wel gezien en intiem aangeraakt enzo. Maar als je begint met aftrekken, gaat het dan niet automatisch over naar pijpen? En is het net zo eng als dat je Van tevoren denkt?
|
Citaat:
Doe vooral waar jij aan toe bent. Wil jouw vriend ook jou laten genieten, of voel jij je vooral verplicht om dingen bij hem te doen? |
Nee hij wil mij ook laten genieten. Ik ga idd niet overhaasten dus nog even een paar maandjes wachten en dan kijken hoe ik er dan tegenaan kijk. Dankjwel voor je tips!
|
Citaat:
|
Doe ik! Nog 1 vraagje, ik vind het gewoon heel eng om zijn lul te zien en het lijkt me heel akward. Vonden jullie dat ook? En hoe was het dan uiteindelijk? X
|
Citaat:
|
Klopt alleen ik ben gewoon bang voor wat komen gaat maar heel veel mensen zeggen dan dat je bang bent voor Nothing
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hahaha nee ik zit in de 3e ahhaha
|
13 in de derde? Lijkt mij dat daar iets niet helemaal klopt.
OT: Als je de piemel nog een beetje eng vind lijkt het me nog helemaal geen goed idee om te gaan pijpen. |
Je bent 13 en je laat je vriendje al aan ne borsten zitten zie je niet vaak maar oke
En je vraag over pijpen gewoon doen waarneer jij het durft! |
Citaat:
Ik snap niet waarom je veroordeelt wat ze doet terwijl je eigen advies is iets alleen te doen als je het durft. |
Citaat:
|
ja dat mag je vinden maar dat is toch een oordeel. Ik zeg alleen maar dat het elkaar tegenspreekt wat jij zegt.
|
Citaat:
|
wat is dit nu weer voor reactie.
|
Citaat:
|
13 beetje jong na mijn keuze.. maarjah. Voorderest is de angst gwn normaal heur..
Oh trouwens ik ben ook 13 <3 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22. |