![]() |
Wat komt er bij jullie uit de kieswijzers voor de Duitse deelstaatverkiezingen vandaa
|
Haubenmeise :d
|
Afd natuurlijk.
|
Citaat:
|
Spreek denk ik niet genoeg Duits daarvoor.
|
Alsof ik daar ook maar iets care voor heb.
|
Citaat:
|
Citaat:
OT: NSDAP |
:')
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan komt er bij iedereen vast "pragmatisch" uit :p
|
Hm interessant! Let's go!
|
Live blog. NRW natuurlijk! Oh dat is geen optie.
|
Geen idee of ze een nieuwe Rheinbrücke nodig hebben in Rheinland Pfalz :confused:
|
Ik verander naar Baden Wurtemberg dan want ik ben geïntrigeerd door Freiburg im Breisgau.
|
Frauenquote in de regering natuurlijk niet.
|
Die Schulen sollen in erster Linie das traditionelle Familienbild (Vater, Mutter, Kinder) vermitteln.
Klinkt lekker ouderwets maar ik begrijp niet zo waar dat concreet op zou neerkomen. Plaatjes van gezinnen in prentenboeken? Of dat er echt ingestampt wordt dat dat is hoe het hoort? |
Haha die toetsencombos. Alt-shift-j voor eens, alt-shift-x voor neutral enzo. Wat een zinloze functionaliteit ;x
|
Pfff veel vragen.
|
Citaat:
|
31/38 -_-
|
Wat is Hartz-IV? Ik gok bijstand!
|
Lol er mag niet gedanst worden op de herdenkingsdag. Rare jongens, die Badenwurtembergers *Tok tok tok*
|
Citaat:
|
Ik wilde op Snel reageren klikken maar de cursor belandde op Vorige topic. Verdorie.
|
Oeh stemgerichtigde leeftijd verlagen naar 16 vind ik een interessant plan :cool:(Y)
|
Nou dat was leuk!!! Even plaatje op Imgur gooien.
|
http://i.imgur.com/kPc64t4.jpg
Ha! :D:cool: Dit liveblog wordt nu beëindigd! Bedankt voor alle interesse! |
Stemgerechtigde leeftijd naar 16 verlaagt denk ik vooral het opkomstpercentage.
|
Politieke midden lijkt weer flink te verliezen als je de exitpolls zo ziet.
We hebben de P, we hebben de O, we hebben de L, we hebben de A, we hebben de R, we hebben de I, we hebben de S, we hebben de A, we hebben de T, we hebben de I, we hebben de E POLARISATIE JALALALALALA *O* |
In BW is het verboden te dansen op Goede Vrijdag :lief:
|
@df: Ik zie dat eigenlijk nog niet zo. Alleen is de AfD, zeker in Sachsen-Anhalt, behoorlijk groot geworden, maar verder zijn het vooral Bündnis 90/Die Grünen, CDU en SPD die de dienst uitmaken, plus in Sachsen-Anhalt Die Linke. Buiten deze laatste zijn dat allemaal partijen die zich in het politieke midden bevinden.
|
|
|
Zo.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:55. |