| CIDDIABLO |
15-03-2016 00:06 |
Probleem schoonouders
Hoi,
Jongens, ik heb echt een mega probleem.
Heb een tijdje terug een meisje leren kennen, echt super allemaal, vonk sloeg al snel over en ik kan met trots zeggen dat we echt helemaal gek op elkaar zijn op het moment, maarja je voelt het al aankomen, zij is 17 en ik wordt van de zomer al 21 (zij word trouwens in december pas 18)
Vandaag hing er een beetje een vage sfeer, en stuurde ze me ineens een app met dat haar ouders het niet goed keuren vanwege het leeftijdsverschil en dat ze me niet meer mag zien.
Ik snap echt goed dat ze zo bezorgd zijn en voorzichtig zijn, maar ik vind het heel erg naar dat ik bij voorbaat al afgekeurd word omdat ik toevallig 3 jaar en 5 maanden ouder ben terwijl ze mij nog nooit gezien of gesproken hebben. Het is ook echt niet dat je iets merkt dat ze jonger is. Heb van mezelf echt een enorme babyface en zij is voor haar leeftijd al zo ver op alle vlakken.
Al met al voel ik me klote en zij ook en weten we niet echt meer wat we moeten doen, wij willen namelijk nogsteeds graag bij elkaar zijn en gewoon onze relatie voortzetten maar dat kan natuurlijk niet zo. Ik wil niet tussen haar en haar ouders inkomen maar tegelijkertijd wil ik haar ook niet kwijt. Het liefst wil ik een middenwegoptie vinden waar iedereen happy mee is.
Ik post dit tevens omdat ik vroeger in mijn jongere jaren hier altijd waardevol advies gekregen en ik hoop dat jullie me in deze nauwe situatie echt kunnen helpen, ik zou het in ieder geval heel erg waarderen.
|