![]() |
[Flash/Swish] Menu
Hey,
Ik wil graag een menu maken in flash/swish. wanneer je zeg maar over de button gaat dat de kleur dan verandert. weet iemand hoe je zoiets maakt? thnx |
euhm, je hebt nog helemaal geen id hoe het werkt heb ik het id.
Is het niet beter om eerst eens wat tutorials te gaan lezen. en anders, dat kan ook met javascript |
Citaat:
|
Thx mensen, dit is dus wat ik wilde weten. :)
Ik kan dus Javascript's invoegen in m'n flash filmpje...wist ik nog niet :p |
Je moet gewoon je basis knop converten naar een button en dan kan je alle status' veranderen (mouse over etc)..
Ik raad je aan is wat onderzoek te doen op t net! www.flashkit.com bv of flashfreaks.nl |
Citaat:
tenminste wel met gewoon javascript, maar ik snap niet hoe het in swish moet. |
Citaat:
Stel je hebt een button of een stukje tekst, rechterklik er op, dan actions, en dan zie je helemaal onderaan Javascripts staan, klik er op en dan zie je rechtsonderaan een lege vakje waar je je script in kan doen? |
Citaat:
|
Citaat:
snappie wat ik bedoel? |
Citaat:
Ehm, ik heb het zelf niet geprobeerd ofzo maar probeer het eens met CSS? <STYLE TYPE="text/css"> <!-- A:link { text-decoration: none } A:visited { text-decoration: none } A:active { text-decoration: none } A:hover { text-decoration: underline; color: lightgreen } TD { font-family: Geneva, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 9pt; } BODY { font-family: Geneva, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 9pt; } .heading { font-family: Geneva, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 12pt; font-weight: bold; color: #000366; vertical-align: top } // --> </STYLE> |
Citaat:
snappie? danku. |
Citaat:
alleen weet ik niet hoe het moet, sorry :( |
Citaat:
|
in flash ff een button maken en die button editten
leer gewoon 's flash ipv van swish |
Citaat:
|
je moet
1. flash gebruiken 2. de buttons in photoshop maken en die daar aan toevoegen... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07. |