![]() |
Schoolarts!!!
; (
|
Ik weet niet of de schoolarts dat aan de leraren vertelt maar die hebben het waarschijnlijk zelf ook al gezien.
|
Citaat:
|
Als je toch bij de schoolarts bent kun je dan meteen vragen hoe je het beste kunt afvallen.
|
Ja dar ga ik ook doem
|
Nee, je schoolarts gaat dat echt niet vertellen aan je leraren.
|
Sorry toetsenbord doet raar..
|
Citaat:
|
Ik denk dat ik het wel even aan mn ouders moet gaan vertellen? Of krijgen die dat ook niet te weten
|
Dat mag de dokter niet eens vertellen aan anderen, want ze hebben geheimhoudingsplicht. Als er iets abnormaals gevonden wordt, contacteren ze je ouders
|
Citaat:
|
Je kunt sowieso beter zelf met je ouders praten. Maar ook hierover geldt: als je te zwaar bent, hebben jouw ouders dat echt wel gezien hoor. Ze kunnen het je zelfs makkelijker maken door je te helpen aan een goed eetpatroon, en door te zorgen dat er niet teveel verleidingen in huis zijn (koekjes, snoep, frisdrank, etc).
|
Een schoolarts zal niet vertellen tegen je leraren, dat mag niet en die kunnen er toch niets mee.
Het kan voorkomen dat de schoolarts zegt dat een gesprek met de ouders goed zou zijn, maar met allen en beetje overgewicht zullen ze dat niet zo snel doen. Desalniettemin kun jezelf al beter met je ouders praten over je overgewicht. Overgewicht terwijl je dat niet ziet kan het meeste schadelijk zijn, het zou kunnen betekenen dat er sprake is van vet rondom de organen, al gebeurt dat niet zo snel bij kinderen. Maar dus praat erover met je ouders, dat hoeft niet maar is wel verstandig. |
Een arts heeft wel iets zoals geheimmsplicht over hun patienten, zij kunnen niet alles zo doorvertellen als jij daar geen toestemming hebt voor hebt gegeven
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07. |