![]() |
Rukken
Hallo allemaal ik ben 12 (bijna 13 ) en ik ruk ongeveer 1 keer per week (is dat raar) maar het word saai en ze zeggen dat als je glijmiddel gebeukt het fijner is maar hoe moet ik dat aan mijn ouders vragen :lisa:
Met slijm doe ik het liever niet En is het raar om op deze leeftijd glijdmiddel te gebreuken? |
Dat is helemaal niet raar. Die nieuwsgierigheid en het verlangen naar seksuele activiteit horen erbij in de puberteit! Je kunt glijmiddel zelf bij de drogist kopen. Eventueel kan je ook babyolie daarvoor gebruiken.
|
Ok heel erg bedankt ^^
|
Sommige jongens en mannen hebben voorgeil, wat als natuurlijk glijmiddel fungeert.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, alleen vrouwen kunnen natuurlijk glijmiddel produceren. En dat geld ook niet voot alle.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vaginale droogte is echt niet iets normaals ofzo hoor, zelfs als je niet geil bent is je kut nog vochtig. Dat wordt nog natter als ze opgewonden is, omdat het wel zo handig is als een piemel soepel naar binnen glijdt om te bevruchten, waar het in eerste instantie voor bedoeld is. Daarbij produceren mannen wel degelijk voorvocht (slijmerige draden) wat 'glijmiddel' is. Dus wat klets je nou. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:27. |