![]() |
Explosies vertrekhal vliegveld Brussel
Aantal doden en gewonden nog onbekend. Waarschijnlijk aanslag.
Levert weer wat extra zetels op voor Wilders, domme moslims ;p |
Ik las het net, verschrikkelijk...
|
Ze hebben het trouwens over 11 doden en 25 gewonden, maar dat is nog niet bevestigd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Metro nu :(
|
Damn net op het moment dat je denkt dat het al een tijdje rustig is.
|
Meer doden in de metro dan op de luchthaven, volgens mij :o
|
Jakkiebakkie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm ik zag deze voorbij komen: http://www.volkskrant.nl/buitenland/...slag~a4266714/
hij had iets te maken met de aanslagen in parijs en heeft eigenlijk net voor deze aanslagen gezegd dat hij dus in brussel bezig was. ben benieuwd of dit inderdaad met elkaar te maken heeft en nu ze hem hebben het weer rustiger gaat worden. is er trouwens iets bekend of het om zelfmoordaanslagen gaat of "gewone" bommen ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ben ergens wel benieuwd of de beveiliging op het station in maastricht ook is aangescherpt maar gelukkig kom ik daar niet in de buurt. ik zag ook al voorbij komen dat het station in hoofddorp ontruimt is omdat daar een trein uit brussel zou staan die onderzocht moest worden en er is iemand aangehouden uit die trein. edit: er is blijkbaar niets gevonden in de trein maar hij rijd niet verder |
Op station Maastricht geen extra beveiliging gezien.
|
Oei wat erg, dode blanken, hang de vlag halfstok.
|
Ondertussen al in de dertig doden en 130 gewonden zelfs.
Is kan ons niet de baas dus plegen ze maar wat massamoorden plegen !! |
Plegen!!!
|
Was vorige maand nog op Zaventem en bij die metrohalte. Dat kán geen toeval zijn.
|
Nee, die moeten zich wel een paar weken hebben vergist. Laat ons aub weten wanneer je weer weggaat en waarheen.
|
Citaat:
Oeps sorry:bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die kladden vooral verkeersborden onder, in mijn ervaring.
|
bleh
|
Ik maakte de domme fout een filmpje van Zaventem na de aanslag te kijken. Het beeld is niet zo heel schokkend, maar op de achtergrond hoor je steeds een kind schreeuwen: 'mammaaaa! Waar bent u mammaaa! Mammaaa!'
:( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik snap niet dat julllie hiermee lachen! of komt dat omdat jullie niet in de buurt wonen? niet bij mij dus boeit ni?
|
Citaat:
|
Ni? Such a terrible word!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar om je vooroordeel te bevestigen : belgie en frankrijk raakt me meer dan ankara. Andersom vindt ik het ook logisch dat een turk minder cared om parijs dan iets uit eigen regio. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:25. |