![]() |
Nummer met veel Bass
Zie titel...wie weet er nummers met veel bass?
danke |
Les Claypool and the Holy Mack - The Awakening
Level 42 - Bass Solo (Live At Wembley 87) 't Is 1 nummer. Het bestand heet: "Level 42 - Bass Solo (Live At Wembley 87)" Maar de Tag info is: "Les Claypool and the Holy Mack - The Awakening". Ik weet welke de goede naam is. Maar 't is mooi en veel bas. Dus luister dat maar eens. |
Citaat:
bassdrum of bassgitaar |
bass in trance
|
basstrancers-basssong
ofzo |
Citaat:
|
Unknown - 95% Against Me
DJ Promo - Brother of Conflict Korsakoff - Tamara DJ Promo - Escape From The Hostile Re-Style - This Means War die hebben wel een wrede bass |
Metallica - Anesthesia
Metallica - My Friend Of Misery of iets van Fear Factory :D |
Citaat:
leer lezen |
Citaat:
ontopic: ik zou geen trancenummers met veel bass kunnen bedenken :) |
als je veel bas wil moet je naar king shiloh gaan :) JEZUS! dat is echt niet normaal, je werd bijna weggetrild door de bas
|
hey mensen mijn pc leeft weer! :D :) :D :)
ontopic: D:\download\prodigy-charly(trip into drum and bass version).mp3 |
er zit amper bass in trancenummers, op een paar synthesizer lijntjes na mischien
als je een lompe beat op elke tel bass wil noemen.....go for it. ben je wel muzikaal debiel in mijn mening. |
trance sucks man..
als je voor harde bassen gaat in dance muziek kun je beter naar hardstyle of industrial gaan kijken.. |
ik zat laatst bij iemand in de auto die een nummer had met een heleboel bas, maar dan onder de gehoorgrens. Dus de hele auto trillen, spiegel verschiet, enz. Maar je hoort maar enkele bassen. Als je gaat schreeuwen dan hoor je jezelf niet eens. Echt heel gaaf.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Solar factor - Deep sonar Bas & Ram - Protocol Technoboy - Harddrive showtek - save the day Hardstyle Masterz - Age Of Reverse Bass Brain Ovulation - Only Kick bison meets the quakers - I Got Tonight (original mix) DJ Richy B - Percussive Dj Richy B - Assimalate Dr Macabre - Poltergeist Showtek - Controller (DJ Duro remix) DJ Duro - again (showtek remix) asys - Acid Nightmare (Warmduscher Remix) en wil je echt bass : JDA - voel je die bass |
Queen - Dragon Attack
Queen - Another One Bites The Dust en nog veel meer... meeste nummers van Level 42 Live - TBD |
Citaat:
|
Citaat:
Ik bedoelde het dus wél serieus... uh.. DJ Speedy - Pull Over Lock 'n Load - Blow Your Mind [edit] OOPS.. 2x gepost [/edit] |
Citaat:
|
acid anonymous - addicted
|
Trinity - 30 Hz.... titel zegt genoeg neem ik aan
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
4 Strings - Diving [Cosmic Gate Remix] :D
Zet die maar eens heel hard aan, en ervaar bass zoals het woord ooit eens bedoeld is |
Citaat:
TECHNOBOY - HARDDRIVE of Bison meets the quakers - I Got Tonight (original mix) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:05. |