![]() |
Eigenlijk plas ik het liefst met de deur open en
aangezien het huis tegenover de badkamer een beetje ver weg is en ik daar nooit echt beweging zie, heb ik mijn ongedwongen gewoonte niet aangepast.
Zojuist sta ik op om mijn onderbroek omhoog te trekken, staat er ineens, na al die jaren, een mevrouw voor het raam :eek: Het huis was van een gynaecoloog dus in dat opzicht had het erger gekund :herp: |
:D
|
Haha, bij mij geen ramen daar dus ik ben daar heel makkelijk in. De kat komt dan ook altijd even een rondje om m'n voeten lopen. Alleen als er bezoek is moet ik er wel even op letten :ghe:
|
haha ahw, dat is fijn! Toen Fientje hier nog woonde kwam ze soms zelfs op mijn schoot als ik ging plassen :lief:
Ja, inderdaad.. ik heb die gewoonte verder vooral thuis en bij mijn ouders maar op andere plekken nog niet echt. |
Ik doe de deur zelfs op slot als er verder niemand in huis is. :o
|
Als de verwarming nog aan staat als we gaan slapen ren ik in mijn onderbroek naar beneden. Dan kom ik langs de voordeur waar ruitjes in zitten en het is wel meer dan eens gebeurd dat ik bij het maar beneden rennen mensen naar binnen zag gluren. :ghe:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou ja, ik geloof ook niet dat er iets heel spannends te zien is, dus ze kijken maar wat ze niet kunnen laten. Ik ga er niet voor staan, maar laat er ook niets voor liggen.
|
Citaat:
|
Ik heb eerst een washok en daarin de deur naar de douche en wc dus ik doe de deur meestal ook niet dicht. Die van het washok valt vanzelf dicht.
|
Citaat:
Nu woon ik hoog, heb ik vitrages en een boom voor m'n raam, dus niemand die me in m'n ondergoed ziet ronddansen. :yeah: De badkamerdeur laat ik ook vaak open, tenzij ik ga douchen, dan doe ik 'm op slot. :confused: |
Mijn huisgenoot en ik hebben de deur ook nooit dicht/op slot. Ook niet bij douchen eigenlijk.
|
Bij mijn ouders doe ik ook de deur nooit op slot, behalve bij een verjaardag ofzo. Meestal laat ik de deur juist open, zodat ik intussen gewoon door kan kletsen met mijn moeder. Andersom gaat het net zo. Thuis doe ik meestal de deur ook niet op slot, vooral niet als er verder weinig mensen thuis zijn. Bij Wolter laat ik soms de deur op een kier zodat Olav rond mijn benen kan fiedelen. Alleen met bezoek gaat de deur op slot.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan niet eens kakken als ik weet dat er iemand voor de deur staat. :lisa:
Ik haat het ook altijd als mensen een wc hebben die direct aan de woonkamer grenst. Als ik moet kakken wil ik dat in alle rust kunnen doen. Effe een momentje voor mezelf, jeweetoch. :p |
Gewoon gaan zitten en die drollen leggen, niet zo zeiken. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hier vind je zelfs huizen met een wcpot naast het gasfornuis. Kan je al kakkend je eitje bakken :lief:
|
Van wie niet?
|
Citaat:
|
Als ik ga poepen doe ik de deur wel op slot, ook thuis. Ik weet niet of ik praten ongemakkelijk vind want ik heb het nooit geprobeerd :o
Met douchen gaat de deur niet op slot bij Jos of mijn ouders en zussen. Bij de rest wel. |
Maar ik denk dat ik dat niet vervelend vind. Ik poep ook overal als ik moet poepen. Kennis van mij poepte op vakantie gewoon tien dagen niet :herp:
Mijn zusje is tien weken in Gambia geweest met een meisje dat in tien weken tijd vier keer gepoept heeft, ondanks meerdere klysma's en allerlei laxantia. Die was aan het einde van die periode ook goed ziek. |
Ik poep ook wel overal. Bij voorkeur wel op een toilet, trouwens. Maar als ik moet, dan moet ik.
|
Lekker fris onderwerp trouwens haha
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben wel eens bij iemand thuis geweest wiens wc deur ooit kapot was gegaan (lang verhaal) en die daarna nooit een nieuwe deur in z'n wc heeft laten zetten. Vond 'ie wel lekker om met de deur open te schijten, kon 'ie de tv tenminste horen op de wc.
|
In ons studentenhuis kon de deur van de wc niet op slot. Licht aan was bezet.
|
Met douchen doe ik de deur nooit op slot behalve in openbare gelegenheden. Ik ben wel eens flauw gevallen onder de douche. Ga sindsdien ook nooit meer douchen voor ik ontbeten heb.
|
Thuis doe ik ook nooit de deur op slot, alleen als er mensen zijn. Als ik alleen ben laat ik de wc deur openstaan, want dan komt mevrouw de kat gezelschap houden
|
Ik doe de deur eigenlijk alleen op slot als ik de mensen in huis niet mag.
|
Hoi Miekepieke :bloos:.
|
Citaat:
|
Dat is een goede vraag! Ik zal erop letten!
|
Citaat:
|
Dit is de reden waarom men wel van Mieke moet houden. <3
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:17. |