![]() |
paar keer afgesproken wat nu?
Een hele goeie avond.
Ik vind een meisje al een jaartje heel erg leuk maar omdat ik weinig ervaring heb met vrouwen duurde het effe voordat ik durfde te vragen of ze met me wilden afspreken maar uiteindelijk heb ik dat toch gedaan. Zo gezegt, zo gedaan. Ik heb nu 3 keer met haar gechillt en het is altijd gezellig, ik merk dat zij dr op dr gemak voelt, en ik voel me ook op me gemak. Nu wil ik graag een stapje verder, het probleem is alleen wel vaak dat ik de gene ben die vraagt of ze wilt chillen en anders om niet dus echt verliefd is ze nog niet. Ik zat de denken om haar keer mee uit eten te vragen, maar hoe pak ik dit aan? Heeft iemand misschien tips voor me? ik hoor het graag!\ |
Een optie is om een halve dag activiteit te doen. Verzin iets leuks. Daarna is het allemaal af tasten. Raak haar een beetje aan tijdens de date, pak haar handvast en probeer haar gewoon te zoenen. Niet vragen, dat verpest de romantiek. Dan merk je snel genoeg of ze verder wilt of niet. Gewoon durven als het moment goed voelt.
En ze is al drie keer met je mee geweest, ze vindt het dus sowieso leuk om bij je te zijn en enig zins in je geïnteresseerd. |
Zomaar zoenen zou ik ook niet zo snel doen ;) Eerst maar eens kijken hoe ze reageert op aanraken en ander lichamelijk contact.
|
Je kan misschien een activiteit doen waar je elkaar kan aanraken? Kheb geen idee welke activiteit maar je kan het eens googelen! Veel succes!!
|
Ahh, ik ging van 3 dates uit, maar het is 3x chillen. Wel een groot verschil ja. Na de derde date zou ik het niet 'zomaar zoenen' noemen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:27. |