![]() |
Vannacht droomde ik
Dat ik in een huis woonde en dat we een kat hadden maar dat ik maar geen plek kon vinden voor de kattenbak. En dat dat ding uiteindelijk maar op de gang bleef staan en dat ik dacht 'achja, prima.' :herp:
|
Tot zover het 11:49 uur journaal. Pasen = komkommertijd.
|
Oh zalig pasen!!!!! *O*
|
Zalige Miekepieke!
|
:lief: Ben jij ook zo verkouden?
|
Nee!
|
Woehoe!! :lief:
|
Goed verhaal :D
Mijn kat heeft van de papierbak confetti gemaakt en ik ben al een paar dagen te lui om het op te ruimen :o |
Christ est ressuscité! Il est vraiment ressuscité!
Fijne Pasen :lief: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zalig Pasen!! Gaan we nog 'ns skypen? :lief: |
Spannende droom Miekepieke!
|
Ik ga vanmiddag gourmetten. En als toetje maak ik Salzburger Nockerln.:lief:
|
Citaat:
|
Ik lig nog in bed.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een zoete soufflé.
|
Ooit wilde ik een vanillesoufflé maken maar het schijnt heel moeilijk te zijn en toen heb ik het gelaten :o Is het ook echt zo moeilijk als ik dacht? En waar smaakt die van jou naar?
|
Een wijnloze Pasen kan echt niet hoor! Geen winkels open in Belgenland?
|
Weet ik niet eigenlijk! Misschien zo van die nachtwinkel-achtige winkels..
|
Ingred. Eiwit, dooiers, suiker, vanillesuiker, bloem en bosvruchten als decoratie.
|
Er zijn wel festini perenijsjes.
|
kan dat ook met speltbloem? Jawel he!
|
Zakt het gebeuren snel in? En als je hem uit de oven haalt als 'm klaar is, moet hij dan overeind blijven als hij gelukt is of maakt dat dan niet uit?
|
1 Bijlage(n)
En poedersuiker. Zo hoort ie er uit te zien:
|
Wauw :eek: Dat is mooi! En dat lukt jou ook zo? En dat blijft dan overeind ook?
|
Het is een soufflé dus het blijft altijd afwachten. Maar de paar keer dat ik hem maakte is het goed gelukt. Weet niet zeker of het met speltbloem kan, denk het wel.
|
:cool: Ik ga het eens een keertje proberen!
|
Doen! Met 1 eitje kan je er een voor je zelf maken!
|
oh, leuk! Kook jij graag?
|
Ik vind het wel leuk ja.
|
:cool: Wat vind je het leukst, bakken of koken? En gebruik je veel recepten of doe je maar wat?
|
Taarten bakken en zo niet. Meestal zoek ik het recept op.
|
En welk recept maak je het liefst?
|
Wat ik laatst gegeten heb en erg lekker vond waren gekonfijte eendebouten. (Al waren die kant en klaar ingeblikt:bloos:)
|
Ik heb eigenlijk geen voorkeur.
|
En uit eten gaan is natuurlijk ook lekker. Een rijsttafel, nomnomnomnom!:lief:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat is een vaak gemaakte fout!:nono:. Dat heet gekonfituurd. Gekonfijte eend is een paar uur zachtjes gegaard in eendenvet. En dan wordt het zo mals dat het vlees al van het bot valt als je er met een vork naar wijst!
|
Citaat:
|
En laatst een keer Maleisisch op de Zeedijk in Amsterdam. En ik heb ook nog een bon om een keer Thais te eten.
|
Maleisisch heb ik nog nooit gegeten. Is dat pittig?
|
Citaat:
|
Klinkt wel heel heel heel lekker. Soms vind ik het wel lastig om stoofvlees mals te krijgen, maar ik doe het vaak in bruin bier met vet natuurlijk. En laatst had ik een hele kip gestoofd, maar het filet bleef wat drogig terwijl de pootjes echt supermals waren. Is dat normaal?
|
Ik vind dat het erg veel op Indonesisch lijkt. (Ligt ook dicht bij elkaar) . Ik had Nasi Lemak, met gedroogde en gebakken vis, kip in kerrie/kokos, eitje, groenten etc.
|
Ja, ik vind dat kippenborst altijd wat droger blijft dan de pootjes.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:54. |