Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Anaal vingeren = slappe toestand.. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1914200)

Sphaxy 28-03-2016 20:39

Anaal vingeren = slappe toestand..

Beste mensen,
Ik vind mezelf anaal bevredigen heerlijk, het liefst met zoveel mogelijk vingers. Nu heb ik dat mijn penis niet stijf wordt zodra ik mezelf vinger.. ik vind dit wel jammer want ik wil graag klaarkomen terwijl ik mezelf vinger. Later wil ik ook wat meer expirimenteren met hetzelfde geslacht. Kan ik dan wel een stijfe krijgen door de intimiteid? Heeft iemand hier ervaring mee? Of tips? Hoor het graag

MisterShy 29-03-2016 01:09

Hmmm interessant, ik laat hirrbff een berichtje achter.

Yannickje 01-04-2016 15:43

Ik heb wwel hier en daar op fora gelezen dat je door prostaatstimulatie kan spuiten zonder je piemel hard wordt. Misschien nog wat oefenen met anale penetratie.

Sphaxy 01-04-2016 22:22

Als ik aan mijn prostaat zit wordt ie wel stijf maat puur penetratie niet egt

AceofSpades 03-04-2016 14:19

Citaat:

Sphaxy schreef: (Bericht 34067243)
Beste mensen,
Ik vind mezelf anaal bevredigen heerlijk, het liefst met zoveel mogelijk vingers. Nu heb ik dat mijn penis niet stijf wordt zodra ik mezelf vinger.. ik vind dit wel jammer want ik wil graag klaarkomen terwijl ik mezelf vinger. Later wil ik ook wat meer expirimenteren met hetzelfde geslacht. Kan ik dan wel een stijfe krijgen door de intimiteid? Heeft iemand hier ervaring mee? Of tips? Hoor het graag

Klaarkomen komt vaak alleen van stimulatie van de prostaat als je er niet direct hard van word ofzo is mijn tip gwn eerst aftrekken en goed hard worden en dan jezelf gaan vingeren.

Sphaxy 03-04-2016 19:27

dat probeer ik vaak maar dan wordt ie weer slap :P

puberty 04-04-2016 21:15

Hoi Sphaxy, Toen ik 13 was werd mijn interesse ook gewekt voor anaal experimenteren. Gelijk als bij jou werd mijn penis slap onder het vingeren. Ik heb toen zelf een dildo gemaakt, met en zachte latex schuimrubber eikel, die met een condoom moest worden gebruikt.Vanaf het moment dat ik die inbracht, was het anders als bij het vingeren. Het genot van de penetratie drong nu echt door tot in mijn penis, die daarop reageerde met stijver te worden. Toen ik mijn van glijmiddel voorziene onblote eikelrand met de duim lichtjes streelde, leidde het stoten der dildo ineens tot klaar komen.Bij herhaling nam de dildo het steeds meer over, en kwam ik op een gegeven moment klaar, zonder mijn stijve penis te hebben aangeraakt. :)

Sphaxy 05-04-2016 08:12

Oke :p ik zal het onthouden. Want bij vingeren zijn de standjes nogal moeilijk :)

puberty 05-04-2016 20:36

Citaat:

Sphaxy schreef: (Bericht 34074242)
Oke :p ik zal het onthouden. Want bij vingeren zijn de standjes nogal moeilijk :)

Hoi Spaxy, dat ptobleem loste ik op, door aan de dildo een metalen beugeltje te bevestigen.Waarmee ik hem zowel staande als in rugligging kon gebruiken.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:39.