![]() |
Uit huis geglipt om te pijpen
Jongen 16
Ik heb dus net met een jongen afgesproken om hem te pijpen, ik wist eerst niet of ik wel zin had aangezien het 3 uur snachts was en ik al in bed lag, hij kon wel snel met de auto komen dus ben ik uit huis geglipt om hem te pijpen. Is dat slecht en ben ik nu een slet? |
Vond je het leuk?
|
Ligt eraan of jij die persoon kende. Als jij bij een wildvreemde in de auto stapt midden in de nacht om welke reden dan ook (zonder het aan iemand te laten weten ook nog), dan ben je behoorlijk onverstandig.
Verder: als je geen zin hebt, blijf dan gewoon in je bed liggen. Als hij jeuk aan z'n zak heeft hoef jij niet meteen op te springen om het te bevredigen. |
Het feit dat je iemand hebt gepijpt maakt je geen 'slet'. Je had je dat waarschijnlijk ook niet afgevraagd als hij overdag had gebeld. Waar het hem vooral in zit is dat jij eigenlijk geen zin had maar toch bent gegaan. Dat heeft niets met een slet zijn te maken, maar met iemand die blijkbaar verlegen zit om aandacht/genegenheid.
|
Citaat:
Maar eh, heeft hij je ook gepijpt? |
Citaat:
|
Dan zijn ze allebei slecht en slet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als jij dat fijn vindt moet jij dat doen.
Ik denk dat iedereen in zijn of haar jeugd wel opzoek is naar spannende ervaringen. En ook op wat oudere leeftijd natuurlijk. Dan zoek je wat spanning op. Dat is niet gek of slecht. Maar als je hem nauwelijks kent heb je het wel veilig gedaan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hebben jullie ook ooit zoiets gedaan wat zeg maar beetje sneaky was?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Precies, je kan alleen van jezelf uitgaan.
|
en van pijpen kun je ook soa's krijgen
|
Citaat:
|
Geen probleem verder maar laat even een test doen voor je iemand anders zonder condoom wil doen ;)
|
Citaat:
|
Ja, anoniem zelfs kan. Gewoon even zoeken naar een soa poli in je buurt en een afspraak maken. Via een sms krijg je een code waarmee je inlogt in je eigen dossier waar na 1 tot 2 weken de uitslag in staat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gaat erom dat je fun heb gehad toch(en hij ook natuurlijk)
Ik ben zelf een meid en ben Marokkaans en zoals je weet is het taboe bij ons onder de meiden dan om zo vrij te zijn qua sex. Herken mezelf wel terug in jou situatie en ja sommige mensen zullen je een slet vinden maar uiteindelijk gaat het erom dat je doet waar je je goed bij voelt toch? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:48. |