![]() |
Experimenteren met zus: Is het raar?
Hoihoi
Is het raar als je met je zus dingen uitprobeert, borsten aanraken en dat soort dingen? |
Doe je dit al met je zus, of wil je dit voorlopig alleen maar?
|
Ik doe het al.
|
Ja dat is raar
|
Doe maar niet.
|
Als ik jou was zou ik dat niet doen ;)
Hoe staat je zus hier zelf in? Van wie komt het initiatief? |
Maar vooral: hoe oud zijn jullie?
|
Ik heb even je titel aangepast zodat meteen het onderwerp van je topic duidelijk is.
Als je zus en jij allebei graag met elkaar willen aanklooien en jullie je ervan bewust zijn dat je echt echt echt geen kinderen moet maken, dan zie ik het probleem niet zo. |
Is het raar? Ja.
Moet je het zelf weten? Ja. |
Zelf vind ik het een vies idee om met mijn zus te experimenteren qua seksueel gebied. Maar dat is mijn mening.
|
Citaat:
|
Als jullie het allebij goed vinden moet je vooral je gang gaan. Zelf zou ik het niet doen
|
Zolang het met instemming van je zus is het minder erg, wel zal dit waarschijnlijk op latere leeftijd jullie band beinvloeden. Ga hier dus niet te ver in!
|
Vertel haar maar dat ik haar broer wil spelen voor een weekend
|
Citaat:
|
Citaat:
|
absoluut mee stoppen, hoe verder je gaat hoe moeilijker t word. straks heeft een van jullie verkering dan kun je dat niet zomaar blijven doen. Geloof me je krijgt later als je groot bent vet veel spijt ervan. Stop voor jullie best veel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb ook geexpirimenteerd met mijn jongere broertje. Wij sliepen vroeger in een bed en ik speelde voor het slapen gaan altijd met zijn balletjes. Later sliepen wij niet meer samen maar speelden wij wel nog met elkaar. Ik ben ook meerdere malen met hem klaargekomen.Toen hij meer in de gaten kreeg dat we elkaar konden bevredigen deden wij dat ook meer met elkaar. We hebben nu allebei een vaste relatie. Volgens ons kun je dus best als broer en zus in de pubertijd bij elkaar voelen en klaarkomen. Ik heb daar in elk geval goede ervaringen mee.
|
Als je het fijn vindt en je zus ook ga dan gerust door. En als ze ongesteld is of wordt gebruik dan een condoom. En wees wel voorzichtig met je zus.
|
Crest ik deed dat met mijn broertje maar dan likken en zuigen aan de penis en klaarkomen in de ander zijn mond ook de penis van mijn broertje verwennen deed ik vaak en hij bij mij
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:29. |