![]() |
experimenteren met eigen geslacht
Hoi,
ik ben 14 jaar en ben hetero. Ookal klinkt dit misschien raar, ik wil graag een keer experimenteren met een andere jongen. Ik durf dat (natuurlijk) niet zomaar aan een jongen van mijn leeftijd te vragen, aangezien dat dan (waarschijnlijk) de hele school doorgaat. Iemand tips? (Ik weet zeker dat ik hetero ben (ik heb ook een vriendin) maar het lijkt me spannend om eens seksueel te experimenteren met een jongen, denk dan aan elkaar aftrekken, of misschien ook pijpen) |
Je hebt een vriendin maar je wilt nu met een jongen experimenteren? Dat klinkt er dubbel. Voordat het moment komt dat je iets met een jongen gaat doen zou ik het wel eerst met je vriendin uitmaken. Anders is het wel erg lullig voor haar.
|
Citaat:
|
Je zou op grinder ofzo kunnen gaan of Hot or not.
|
huh, je gaat het alleen maar met de reden uitmaken omdat je wil experimenteren? Waarom kun je het niet met haar overleggen, het hoeft toch niet meteen uit?
|
Je kunt inderdaad ook afspraken met haar maken om binnen de relatie elkaar wat vrijheid te geven om met anderen te experimenteren, als ze daar voor open staan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Maar goed, je voelt toch nog onvoldoende voor haar en gaat het uitmaken, dus niet zo relevant op dit moment :p |
Iemand aub een goede tip om een jongen te vragen om te experimenteren?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoi,
Het zal je verbazen hoeveel jongens hier voor open staan. Ook ik heb dit ooit gedaan op jouw leeftijd, Grindr is hiervoor een prima platform. |
Citaat:
|
Heeft iemand nou alsjeblieft een goede tip om ervoor te zorgen dat ik met een vriend kan experimenteren?
|
Citaat:
Citaat:
|
Nou tis niet echt een vriend ofzo, tis eigenlijk gewoon een klasgenoot dus tis best raar als ik ineens vraag laten we logeren ofzo...
|
Citaat:
|
Ik ben 16 en ik heb van de week nog een hookup gehad van grindr. Het ligt eraan als je het erg vind om het te doen met iemand die rond de 20 is ofzo. Ik zou het wel eerlijk zeggen dan hoe oud je bent. Ik heb namelijk met iemand afgesproken die 21 was.
|
Citaat:
|
Ik snap best dat mensen niet staan te springen om seksueel contact met een 14-jarige. Natuurlijk zijn er mensen die het leeftijdsverschil juist spannend vinden, maar wettelijk gezien mag je nog geen seks hebben. Als je al een relatie hebt speelt dat vaak minder mee, omdat er hoogstwaarschijnlijk niemand aangifte zal doen, maar online er voor uitkomen dat je als meerderjarig persoon openstaat voor seks met een 14-jarige kan een risico zijn.
Natuurlijk kan iemand ook gewoon afknappen op het idee dat jij jonger en daarmee minder ontwikkeld bent en er jonger uit ziet. |
Citaat:
|
Als je het al raar vindt om te vragen of hij komt logeren lijkt het me nog veel vreemder om te vragen of hij wil experimenteren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je kunt zowieso online eens beginnen om met andere af te trekken. Ik doe dit regelmatig en al vanaf 15e, ben nu 21. Moet wel oppassen met wie je dit doet inderdaad, maar zolang je hoofd niet in beeld brengt kan er niet heel veel mis gaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52. |