![]() |
klaarkomen
Hoi ik ben 14 jaar en ik kom binnen 2 minuten al klaar, ik vind dit niet fijn en wil langer doorgaan hoe kan ik dit probleem oplossen? :(
|
Nog een keer daarna masturberen.
|
En moet ik het met mn onderbroek aan of uit doen??
|
Mag je helemaal zelf weten. Wat voor jou fijn voelt.
|
Maar als ik het met mn onderbroek aan doe krijg ik daar een vlek in maar als ik hem uit heb dan komt er allemaal sperma in mn kamer.
|
Dat zal wel meevallen hoor lijkt me. Hou anders een doekje bij de hand om in te spuiten.
|
bedankt voor de tips
|
Hoi! misschien een beetje laat maar het toilet of de douche is een prima locatie om je zaad te dumpen!
Naakt is stukke beter omdat je je dan helemaal vrij kan laten. |
Ik zou ook wel eens glijmiddel of een condoom willen gebruiken maar ik weet niet hoe ik dit aan mijn ouders moet vragen???
|
Citaat:
|
ik doe het 1x per dag is dit normaal??:ghe:
|
Citaat:
|
Keukenrol of wc-papier lijkt me de oplossing.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je moet gewoon als je bijna gaat spuiten sstoppen voor een paar seconden en dan weer door gaann dan spuit je ook meer
|
Ademhalingsoefeningen, oefenen met randjesfietsen, bekkenbodemspieren trainen, langzamer tempo aanhouden.
|
'randjesfietsen' betekent dat je bijna klaarkomt en dan stopt met stimuleren en op het randje van bijna klaarkomen blijft, en steeds als het gevoel wegzakt weer gaan stimuleren, zodat je lang 'op het randje fietst'.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59. |