![]() |
Help mij met afstuderen!
Beste lezers,
Willen jullie mij helpen afstuderen door mijn enquête in te vullen? Mijn scriptie gaat over het veranderende gedrag van mensen die een verzekering willen afsluiten. Het invullen van de vragenlijst duurt slechts 5 minuten. Als dank verloot ik onder de respondenten 3x een bol.com waardebon van 50 euro. Dus hebben verzekeringen betrekking op je? Vul dan alstublieft mijn enquête in via deze link: http://www.thesistools.com/web/?id=502788 Alvast bedankt! :) |
Wat voor verzekering gaat het over? Zorgverzekering, inboedelverzekering, autoverzekering?
|
ik kan die enquête niet invullen. Je vraagt hoe ik bij mijn huidige verzekeraar ben gekomen, maar ik heb ze allemaal ergens anders gevonden, en ik mag maar 1 antwoord geven. Je moet dus even specificeren over welke je het wilt hebben.
|
Vragen 3, 6 en 11 moeten sowieso worden aangepast. Maar ik zou ook nog eens goed naar je hele vragenlijst kijken.
(Ik zie overigens niet direct hoe je aan de hand van deze vragenlijst "veranderend gedrag" kunt ontdekken.) Ingevulde vragenlijsten tot nu toe zou je uiteraard moeten weggooien. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:20. |