![]() |
Frans leren
Ik heb volgende week een franse toets en daar moet je franse zinnetjes vertalen van NL-FR
en FR-NL van frans naar nederlands gaat wel maar andersom niet weten jullie miss goede manieren of websites? ik heb wrts gebruikt en quizlet maar dat helpt niet zo heel erg bij mij graag zou ik willen dat het gratis zou zijn als het een website zou zijn Ruzanna:) |
Ik vind interglot.com een heel goed online woordenboek omdat ze alle mogelijke opties geven en je dus een genuanceerde keuze kunt maken.
|
Maar kan je daar dan ook oefenen want ik heb in het boek het vertaling wel maar ik vindt het moeilijk om te leren
|
woordjesleren.nl
|
ja dat doe ik ook Martin maar op de een of ander manier helft dat bij mij niet met zinnen wel als ik woordjes moet leren
maar Bedankt |
Aii ook bij mij was Frans leren en complete drama..
Als ik leerde dan was het via wrts en woorden/zinnen eindeloos overschrijven totdat je hoopte het voldoende te kennen. Vaak als je al een papiertje hebt gekregen, schreef ik er ezelsbruggetjes op wat toch een beetje hielp :) Alvast veel succes met leren en je toets. |
bedankt ik denk dat er toch niks anders opzit dan duizenden keren die zinnetjes over te schrijven:(. Heel erg bedankt iedereen en als jullie nog tips hebben ben ik er blij mee:)
|
Je moet proberen de constructie en de opbouw van de zin(nen) een beetje uit je hoofd te kennen, zo hoef je een zin niet meer woord voor woord te leren.
|
Thx Ben Strik
|
Docent omkopen met kokoskoekjes :D;)
|
ja das een goeie hahahahahaha
|
zinnen kan je het beste oefen om gewoon te schrijven, maar het is fijn als je ook de regeltjes kent zodat je gelijk goed schrijft
|
Dankje wel Martin ik ga ze wel allemaal een paar keer overschrijven
|
Bedankt iedereen jullie tips hebben geholpen want ik heb namelijk een 9 ben helemaal heppy heel erg bedankt iedereen
|
Citaat:
|
Top!
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:55. |