![]() |
Ouders betrapt...
Ik zat dus in bed en moest wat vragen aan mn moeder dus ga ik naar beneden. Mijn vader zit meestal aan zn pc en mn moeder netflix in de zetel te kijken. Ik kwam dus benede en niemand was er. Ik ging naar de keuken en het was pikke donker en zag mn vader en moeder "het" doen... mn moeder lag voorovergebogen en ging snel op de grond ligge en mn vader deed snel zn broek omhoog en zei ''moeder is gevallen'' en daarna ging ik gewoon terug naar boven. Nu weet ik ni wa te doen want ik vind het wel raar en schamend. Ik durf ook mn ouders er niet voor aan te spreken...
Xxx Julie |
Tsja, ook je ouders hebben seks. Ik zou er denk ik niks over zeggen, je ouders zullen zich ook wel een beetje schamen en de volgende keer beter opletten. Wees blij dat ze nog gek op elkaar zijn, zou ik maar zeggen, die van mij zijn al heel lang gescheiden :o
|
Het is misschien niet fijn om te zien of te bedenken dat je ouders seks hebben, maar wees er maar blij mee dat ze nog affiniteit delen. Dat is vaak een teken van een goede relatie. Zat stellen die minder vriendelijk met elkaar omgaan ;)
|
Hahahaha moeder is gevallen :D je kunt je ook rijk rekenen met deze anekdote.
|
Citaat:
|
Heeeey ouweeeee, nog een chick opgeraapt van de week. Huehuehuehue
|
gewoon niet meer aan denken kan gebeuren ;)
|
Citaat:
|
mn ouders slapen op zolder slaapkamer
is nogalgehorig soms hoor ik ze...ze wachten keurig tot ze denken dat ik slaap |
Ja je ouders hebben seks. Anders was jij er niet. Chill voor hun!
|
Citaat:
|
Wees nou maar heel blij dat jullie ouders nog seks hebben, dat betekent dat ze nog altijd graag bij elkaar zijn en het bevordert de algemene sfeer waar jullie dus ook direct baat bij hebben.
Ze passen zich al aan door te wachten tot (ze denken dat) jullie slapen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:29. |