![]() |
Nieuw begin
Nieuw begin 1ste deel
daar sta ik dan te beginnen met mezelf met woorden, dat ik het kan niet denken ,niet stilstaan het is begonnen het loslatten van mijn draden het verleden vergeten niet meer piekeren over toen alles loslaten en weten dat het moelijk wordt de tijd heelt wonden hopen dat ze gelijk hebben en op naar de volgende ronde een nieuw begin -------------------------------------------- 2 de deel daat sta ik dan vastbesloten gekropen uit het dal met een doel winnen van mijn zelfhaat -------------------------------------------- 3 de deel ben daar heb gewonnen ik ben klaar laat maar komen niemand die mij nog iets doet ik heb gewonnen van mezelf het is er uitgepoept ik heb nu enkel liefde voor mezelf mijn vertrouwen zijn er weer vertrouwen in mij en ze maken geen omkeer want ikheb ze stevig vast kan me niet meer schelen wat jij van mij denkt ik ben wie ik ben en als jou dat niet aanstaat dat weet je wat je te doen staat dan kijk je mij maar niet aan! [Dit bericht is aangepast door misspretty (27-11-2001).] |
zoals gewoonlijk: MOOI!!!Ts geweldig hoe je jezelf duidelijk kunt maken..
miro |
Citaat:
ik twijfelde de erzelf een beetje over want het is toch een best moeilijk gevoel om te omschrijven maar het is me gelukkig gelukt al wou ik beter mar ja je moet een keer teverden zijn bedankt je bent echt een lieve meid je reageert altijd en dat vindt ik fijn dan weet ik teminste iets!!! http://forum.scholieren.com/smile.gif tkanks *knuf* xxx silly |
ja ik reageer inderdaad heel vaak, maar dat is ook omdat ik echt heel veel van mezelf herken in jouw gedichten...
|
Citaat:
xxx sylly [Dit bericht is aangepast door misspretty (27-11-2001).] |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:20. |