![]() |
Zijn jullie ook zo benieuwd naar die Panama Papers?
:cool:
|
Dat RTL Putin in de kop noemt en Porosjenko ergens in de laatste alinea (die niemand leest), vind ik minstens zo interessant :o
|
Het klinkt als belastingontwijking en dat is niet strafbaar, slechts moreel verwerpelijk.
|
Hoewel de premier van IJsland inmiddels is afgetreden erdoor lees ik nu, dus misschien is het een stuk interessanter dan ik dacht!
|
Iedereen wil een premier die zich ethisch gedraagt. Strafbaar of niet, moreel verwerpelijk is genoeg.
|
Ben eerder benieuwd naar die 150 sporters die via die britse arts doping hebben gebruikt..
Dat die rijke mensen belasting ontduiken moet geen verrassing zijn |
Citaat:
|
dat topsporters doping gebruiken is daarentegen inderdaad wel echt shocking nieuws, je zou er haast van van je stoel lazeren
|
Nee dat ook weer niet, maar ik hoor liever wie er in de topsportwereld doping heeft gebruikt dan wie er van die rijke lui moreel verwerpelijk zijn
|
Citaat:
maar stiekem hoop ik nog steeds dat de hele Spaanse selectie wordt betrapt en geen enkele Oranje speler :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vraag me af of dit echt groot gaat worden, of dat iedereen het er over gaat hebben, maar uiteindelijk geen verschil gaat maken :o
|
Ik kijk uit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Algemeen bekend alleen wie dat doet en hoeveel niet.
|
Citaat:
Gunnlaugssons vermogende echtgenote had belangen in waardepapieren van IJslandse banken, toen die in 2008 op omvallen stonden. Gunnlaugsson was betrokken bij de onderhandelingen over de redding van banken. De vraag is of hij met zijn optreden de financiële belangen van zijn vrouw heeft bevoordeeld. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:39. |