![]() |
Iemand leren kennen?
Hoi, ik zag pas een leuke meid op school waar ik wel is in contact mee zou willen komen, maar het probleem is dat ik niet zou weten hoe.
Misschien zou iemand is tips kunnen geven van hoe ik haar kan leren kennen. |
Zit ze in jouw klas of jouw jaar? Dan is het niet gek om gewoon eens een praatje te maken met haar.
|
Citaat:
Zit in het zelfde jaar als mij. Maarja ik ken dr niet ofzo |
Citaat:
|
Je kunt ook niks doen, dan weet je zeker dat het niets wordt! ;)
Spreek haar eens aan bij de fietsenstalling, bij het roosterbord of in de schoolbieb. Maak een praatje. Zorg dat je contact met haar legt. Of probeer wat meer op te trekken met mensen uit haar klas, zodat je een keer met groep uit haar klas wat leuks kunt gaan doen, of misschien wel op dezelfde feestjes uitgenodigd wordt. |
Mijn vriendin had dit ook op school en toen is een andere vriendin gewoon naar hem toegelopen om zijn nummer te vragen.. misschien is dat wat?
|
Citaat:
|
Probeer eens met iemand anders op haar af te stappen, waarschijnlijk ben je dan minder gespannen.
|
Ga een keer met vrienden groep erop af. Zeg kom selfie uit het niets. En bedank haar en maak een verder praatje welk vak of niveau ze doet. Zorg dat ze minimaal en maximaal met 1 vriendin is dan zijn ze zelfverzekerder.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:49. |