![]() |
Krijg ff lekker de #saai ofzo #1950
Hey Little Phoebe, speciaal voor jou dit! http://www.dumpert.nl/mediabase/6745..._aankomen.html
|
Bedankt voor de HIHGH tip, Robin :lief: :lief:
|
Ik ga straks kijken, zit nu in de wachtkamer bij de tandarts :p (:'()
|
Citaat:
|
Oke, ik was gister bij de tandarts om 2 gaatjes te laten vullen (that's what she said) en die verdoving doet me altijd wel (een paar dagen) pijn, maar ik heb nu écht pijn. Gister huilend op de bank gezeten en het voelt nu ook niet best (n)
|
Van de verdoving of napijn van het vullen?
|
Ach gossie, Fiebs toch. :( Kan je jezelf niet volstoppen met paracetamol?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Hey mensen, Zwart speelt al een tijdje met haar poep. Dat vist ze dan uit de bak en dan gaat ze ermee door het huis rennen, met als gevolg dat ik overal stront tegenkom. Vorig weekend zat de klep erop en toen deed ze het niet, maar ze snappen nog niet hoe die klep werkt en ik wil ze niet de hele dag 'zonder' bak laten zitten als ik aan het werk ben. Heb over 2 weken vakantie en ben van plan het ze dan te leren.
Maar alsnog brak ik net weer bijna mijn nek over een drolletje. Ze heeft meer dan genoeg speeltjes en ze heeft Rood ook nog om mee te spelen, dus verveling lijkt me sterk. Ze doet het als ik thuis of aan het werk ben en dus ook als ik lig te slapen en als ik een drolletje weghaal, pakt ze gewoon een nieuwe. Rood doet dit allemaal niet. Kan ik hier iets tegen doen of gewoon die klep er over 2 weken opzetten en zorgen dat ze dat leren? |
Als je wel gewoon chips kan eten is het een overgevoeligheidsreactie :P
|
Ik zou de klep er nu opzetten en ze er een paar keer doorheen drukken maar ik heb de makkelijkste katten op aarde die het leuk vinden om dit soort dingen te leren.
|
Ik zou ook de klep erop zetten. Mijn mormels hadden er ook moeite mee maar deden het na een paar keer ook moeiteloos.
|
Josi speelt ook niet meer met zijn kak sinds we een andere bak met klep hebben.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Dat komt vanzelf, gewoon laten hannessen (Y) Ayla kon hier in het begin ook de trap niet op en af en die hebben we het ook zelf laten uitzoeken. :herp:
|
Citaat:
|
SARAAAH IEKE MEMA BOB DE BEEEEER HELLUP
|
Citaat:
|
Nee, er moet iemand met medische autoriteit ff tegen LP zeggen dat ze onnodige risico's neemt en dat zoveel last hebben van een spuitje niet behoort tot de categorie 'gevoelig tandvlees' :P
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Eens met deadlock, klinkt niet als een normale reactie op pijnstilling. Sowieso verdoven ze met mini-naaldjes, lijkt me niet dat dat lang pijn doet normaal gesproken, ook niet bij gevoelig tandvlees. Heb je het ook gemeld bij je tandarts?
|
Kennen jullie mensen die altijd weten wat het nummer van de week is? Zo van: "Oh ja het is alweer week 32." En wat vinden jullie daarvan?
|
Ik weet dat wel altijd want onze ordernummers op werk beginnen met het weeknummer en sowieso gebruiken we dat heel veel. Vroeger*werkte ik ook in oneven weken vier dagen en in even weken vijf.
|
Tis nu week 14 :p
|
Citaat:
Ik vind dat dat waarschijnlijk mensen zijn die diensten draaien en dus zo de tijd bijhouden in plaats van op datum. |
Citaat:
|
heeft geen reet met de zorg te maken, natuurlijk, meer met dat ik flexpool medewerker was dus elke week andere diensten kreeg.
|
Citaat:
Is het echt allemaal zo ernstig ja? Ik heb nu vrijwel geen last meer, lijkt me niet dat ik straks ineens ga liggen schuimbekken ofzo. Citaat:
|
Oh, en als het goed is heeft mijn moeder hem vandaag gezien en doorgegeven dat ik niet kon vreten :o
|
Ik vind de jury van deze Idols ZO kut. Vooral Eva Simons, ugh. Eigenlijk vond ik hoe ze doet tegen mensen die ze wel leuk vindt nog kutter dan hoe ze doet tegen slechte kandidaten.
|
Ik vind Eva Simons ook niet leuk! En die chagrijn naast haar ook niet. Wel punten voor Jamai en Martijn, want die vind ik hilarisch.
|
Ik vind wel de running gag van de stadsnaam joelen leuk :o
|
Citaat:
Ze zijn zo van 'wij zijn een clubje van coole mensen!!! En als je net zo bent als wij mag je bij ons'. En die kandidaten willen daarbij en dat geeft ze een naar soort macht. Ik vind het ook veel naarder dan soortgelijke programma's. |
Vind je Martijn en Jamai ook niet leuk?
|
Martijn niet. :o Jamai wel oké.
|
Citaat:
|
Hoe kun je Martijn nou niet leuk vinden :D
|
Ik vind Martijn echt walgelijk. Jamai valt me alles mee. Eva vind ik een doos, al had ze natuurlijk wel een beetje gelijk wat betreft musicals :p En die andere waarvan ik de naam kwijt bent, vind ik niet zoveel. Die is wel prima, geloof ik.
|
Ik krijg het zuur van die martijn, hoe hij doet. Walgelijk is inderdaad het juiste woord.
|
Oh, ik vind hem echt hilarisch :D
|
Hoe hij geilt op alle jonge knappe chickies, hoe hij onzekere lelijke meisjes keihard uitlacht en hoe hij er bovendien niet heel veel verstand van heeft allemaal. Bah.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het ergste is dat hij een vuile huichelaar is. Eerst jaren zogenaamd auditanten backstage steunen en nu blijkt maar weer hoe zijn ware aard is. Hoe kan hij nu nog geloofwaardig talentenshows presenteren? Jamai mag ik ook niet. Zoekt te veel aandacht en geilt net zo hard op de jongens. Plus die hoer is op zijn teentjes getrapt omdat Eva terecht commentaar geeft op de musicaljongen. Als je niet tegen kritiek kan, Jamai, moet je vooral niet in de jury gaan zitten. En dan ook nog zo respectloos tegen Eva schreeuwen en dan nog de boel omdraaien door te zeggen dat zij respectloos en boos reageert. Krijg de tyfus. Maar ja, hij moet wel opkomen voor een bekende die hij aantrekkelijk vindt. :rolleyes: Eva vind ik niet zo erg, al is ze reuze overdreven soms. Maar goed, irratietelevisie is ook entertainment. :ertur: |
Citaat:
|
Ik heb foto's van de hitlernary meet gevonden op mijn oude harde schijf :cool: Ik zal er een paar plaatsen waar niemand opstaat, ze zijn echt heel mooi!
|
:lief::lief:
|
404
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:10. |