Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Krijg ff lekker de #saai ofzo #1950 (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1914623)

deadlock 06-04-2016 00:26

Krijg ff lekker de #saai ofzo #1950

Hey Little Phoebe, speciaal voor jou dit! http://www.dumpert.nl/mediabase/6745..._aankomen.html

Fitematrulle 06-04-2016 00:34

Bedankt voor de HIHGH tip, Robin :lief: :lief:

Little Phoebe 06-04-2016 14:17

Ik ga straks kijken, zit nu in de wachtkamer bij de tandarts :p (:'()

Little Phoebe 06-04-2016 17:08

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 34075697)
Hey Little Phoebe, speciaal voor jou dit! http://www.dumpert.nl/mediabase/6745..._aankomen.html

:D:D

Little Phoebe 07-04-2016 06:09

Oke, ik was gister bij de tandarts om 2 gaatjes te laten vullen (that's what she said) en die verdoving doet me altijd wel (een paar dagen) pijn, maar ik heb nu écht pijn. Gister huilend op de bank gezeten en het voelt nu ook niet best (n)

Daantje_0705 07-04-2016 06:16

Van de verdoving of napijn van het vullen?

Holland Oates 07-04-2016 12:58

Ach gossie, Fiebs toch. :( Kan je jezelf niet volstoppen met paracetamol?

deadlock 07-04-2016 15:23

Citaat:

Little Phoebe schreef: (Bericht 34076714)
Oke, ik was gister bij de tandarts om 2 gaatjes te laten vullen (that's what she said) en die verdoving doet me altijd wel (een paar dagen) pijn, maar ik heb nu écht pijn. Gister huilend op de bank gezeten en het voelt nu ook niet best (n)

Je weet dat dat een gevaarlijke overgevoeligheidsreactie is en dat je dat moet aangeven bij je tandarts zodat ze een ander middel pakken? Mutsje :P (k) op je pijn.

Little Phoebe 08-04-2016 06:34

Citaat:

Daantje_0705 schreef: (Bericht 34076726)
Van de verdoving of napijn van het vullen?

Napijn van de verdoving :p tandvlees doet altijd nog dagen zeer en nu had hij me tussen de tanden verdoofd.
Citaat:

Holland Oates schreef: (Bericht 34076981)
Ach gossie, Fiebs toch. :( Kan je jezelf niet volstoppen met paracetamol?

Heb ik gedaan, dat hielp gelukkig wel!
Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 34077143)
Je weet dat dat een gevaarlijke overgevoeligheidsreactie is en dat je dat moet aangeven bij je tandarts zodat ze een ander middel pakken? Mutsje :P (k) op je pijn.

Nee joh, ik heb altijd last van de verdoving. Of nou ja, de plekken waar het gezet is. Heb echt supergevoelig tandvlees.

Little Phoebe 08-04-2016 06:38

Hey mensen, Zwart speelt al een tijdje met haar poep. Dat vist ze dan uit de bak en dan gaat ze ermee door het huis rennen, met als gevolg dat ik overal stront tegenkom. Vorig weekend zat de klep erop en toen deed ze het niet, maar ze snappen nog niet hoe die klep werkt en ik wil ze niet de hele dag 'zonder' bak laten zitten als ik aan het werk ben. Heb over 2 weken vakantie en ben van plan het ze dan te leren.
Maar alsnog brak ik net weer bijna mijn nek over een drolletje. Ze heeft meer dan genoeg speeltjes en ze heeft Rood ook nog om mee te spelen, dus verveling lijkt me sterk. Ze doet het als ik thuis of aan het werk ben en dus ook als ik lig te slapen en als ik een drolletje weghaal, pakt ze gewoon een nieuwe. Rood doet dit allemaal niet.

Kan ik hier iets tegen doen of gewoon die klep er over 2 weken opzetten en zorgen dat ze dat leren?

deadlock 08-04-2016 10:27

Als je wel gewoon chips kan eten is het een overgevoeligheidsreactie :P

deadlock 08-04-2016 10:28

Ik zou de klep er nu opzetten en ze er een paar keer doorheen drukken maar ik heb de makkelijkste katten op aarde die het leuk vinden om dit soort dingen te leren.

Dakduif 08-04-2016 10:39

Ik zou ook de klep erop zetten. Mijn mormels hadden er ook moeite mee maar deden het na een paar keer ook moeiteloos.

Fitematrulle 08-04-2016 11:56

Josi speelt ook niet meer met zijn kak sinds we een andere bak met klep hebben.

Little Phoebe 08-04-2016 12:34

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 34078028)
Als je wel gewoon chips kan eten is het een overgevoeligheidsreactie :P

Nee, ik kon aan een kant vandaag pas voorzichtig kauwen. Andere kant had ik veel minder last van sinds gister, dus eten ging gelukkig wel aan een kant.
Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 34078031)
Ik zou de klep er nu opzetten en ze er een paar keer doorheen drukken maar ik heb de makkelijkste katten op aarde die het leuk vinden om dit soort dingen te leren.

Citaat:

Enilorac schreef: (Bericht 34078043)
Ik zou ook de klep erop zetten. Mijn mormels hadden er ook moeite mee maar deden het na een paar keer ook moeiteloos.

Citaat:

Fitematrulle schreef: (Bericht 34078067)
Josi speelt ook niet meer met zijn kak sinds we een andere bak met klep hebben.

Oke, check :D ik doe het in het weekend ook, juist omdat ik ze er dan doorheen kan duwen, maar mijn downies zijn daardoor vorig weekend nauwelijks op de bak geweest. Maar ik ga de klep er dan weer gewoon op doen!

Dakduif 08-04-2016 12:36

Dat komt vanzelf, gewoon laten hannessen (Y) Ayla kon hier in het begin ook de trap niet op en af en die hebben we het ook zelf laten uitzoeken. :herp:

deadlock 08-04-2016 12:42

Citaat:

Little Phoebe schreef: (Bericht 34078073)
Nee, ik kon aan een kant vandaag pas voorzichtig kauwen. Andere kant had ik veel minder last van sinds gister, dus eten ging gelukkig wel aan een kant.

Ik heb het over normaal, dus zeg maar als je niet net naar de tandarts bent geweest. Wolla dit is een allergische reactie op óf het metaal in de naald óf het verdovingsmiddel. Op de adrenaline in het verdovingsmiddel lijkt me iets minder waarschijnlijk maar ook dat is niet uitgesloten.

deadlock 08-04-2016 12:42

SARAAAH IEKE MEMA BOB DE BEEEEER HELLUP

Elin3 08-04-2016 12:45

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 34078082)
SARAAAH IEKE MEMA BOB DE BEEEEER HELLUP

Ga je dood?

deadlock 08-04-2016 12:46

Nee, er moet iemand met medische autoriteit ff tegen LP zeggen dat ze onnodige risico's neemt en dat zoveel last hebben van een spuitje niet behoort tot de categorie 'gevoelig tandvlees' :P

Little Phoebe 08-04-2016 18:44

Citaat:

Enilorac schreef: (Bericht 34078076)
Dat komt vanzelf, gewoon laten hannessen (Y) Ayla kon hier in het begin ook de trap niet op en af en die hebben we het ook zelf laten uitzoeken. :herp:

Oke :D dan zal ik me niet zo druk maken.
Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 34078079)
Ik heb het over normaal, dus zeg maar als je niet net naar de tandarts bent geweest. Wolla dit is een allergische reactie op óf het metaal in de naald óf het verdovingsmiddel. Op de adrenaline in het verdovingsmiddel lijkt me iets minder waarschijnlijk maar ook dat is niet uitgesloten.

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 34078088)
Nee, er moet iemand met medische autoriteit ff tegen LP zeggen dat ze onnodige risico's neemt en dat zoveel last hebben van een spuitje niet behoort tot de categorie 'gevoelig tandvlees' :P

Geen idee, ik heb dit altijd :confused: het is nu wel zo'n beetje over, alleen rechts is nog wat gevoelig, want daar is extra verdoving tussen de tanden gezet, maar geen paracetamol meer. Zover ik weet ben ik nergens allergisch voor.

Andijvie 08-04-2016 19:28

Eens met deadlock, klinkt niet als een normale reactie op pijnstilling. Sowieso verdoven ze met mini-naaldjes, lijkt me niet dat dat lang pijn doet normaal gesproken, ook niet bij gevoelig tandvlees. Heb je het ook gemeld bij je tandarts?

Turk February 08-04-2016 19:31

Kennen jullie mensen die altijd weten wat het nummer van de week is? Zo van: "Oh ja het is alweer week 32." En wat vinden jullie daarvan?

Daantje_0705 08-04-2016 19:33

Ik weet dat wel altijd want onze ordernummers op werk beginnen met het weeknummer en sowieso gebruiken we dat heel veel. Vroeger*werkte ik ook in oneven weken vier dagen en in even weken vijf.

Daantje_0705 08-04-2016 19:33

Tis nu week 14 :p

Qimm 08-04-2016 20:10

Citaat:

Turk February schreef: (Bericht 34078820)
Kennen jullie mensen die altijd weten wat het nummer van de week is? Zo van: "Oh ja het is alweer week 32." En wat vinden jullie daarvan?

Ik vind dat dat waarschijnlijk mensen zijn die diensten draaien en dus zo de tijd bijhouden in plaats van op datum.

Fitematrulle 08-04-2016 20:46

Citaat:

Toen ik in de zorg werkte wist ik dat altijd, er stond op het loonstrookje ook altijd om welke weken het ging.

Fitematrulle 08-04-2016 20:47

heeft geen reet met de zorg te maken, natuurlijk, meer met dat ik flexpool medewerker was dus elke week andere diensten kreeg.

Little Phoebe 08-04-2016 21:14

Citaat:

Andijvie schreef: (Bericht 34078814)
Eens met deadlock, klinkt niet als een normale reactie op pijnstilling. Sowieso verdoven ze met mini-naaldjes, lijkt me niet dat dat lang pijn doet normaal gesproken, ook niet bij gevoelig tandvlees. Heb je het ook gemeld bij je tandarts?

Ja, ik zeg het hem elke keer. Dit keer was het wel erger dan normaal, want anders voel ik vooral waar hij me precies geprikt heeft en nu had ik echt pijn op de hele plek. Maar hij gebruikte nu ook een soort haakje met naald in plaats van het apparaatje met kleine naaldjes. Dat apparaatje doet ook minder zeer met zetten.

Is het echt allemaal zo ernstig ja? Ik heb nu vrijwel geen last meer, lijkt me niet dat ik straks ineens ga liggen schuimbekken ofzo.
Citaat:

Nee, ik ken die mensen niet. Toen ik nog per week betaald kreeg, wist ik het ook nooit.

Little Phoebe 08-04-2016 21:15

Oh, en als het goed is heeft mijn moeder hem vandaag gezien en doorgegeven dat ik niet kon vreten :o

Azeche 08-04-2016 21:18

Ik vind de jury van deze Idols ZO kut. Vooral Eva Simons, ugh. Eigenlijk vond ik hoe ze doet tegen mensen die ze wel leuk vindt nog kutter dan hoe ze doet tegen slechte kandidaten.

Little Phoebe 08-04-2016 21:20

Ik vind Eva Simons ook niet leuk! En die chagrijn naast haar ook niet. Wel punten voor Jamai en Martijn, want die vind ik hilarisch.

Little Phoebe 08-04-2016 21:20

Ik vind wel de running gag van de stadsnaam joelen leuk :o

Azeche 08-04-2016 21:34

Citaat:

Little Phoebe schreef: (Bericht 34078970)
Ik vind wel de running gag van de stadsnaam joelen leuk :o

Zelfs dat vind ik stom. :d

Ze zijn zo van 'wij zijn een clubje van coole mensen!!! En als je net zo bent als wij mag je bij ons'. En die kandidaten willen daarbij en dat geeft ze een naar soort macht. Ik vind het ook veel naarder dan soortgelijke programma's.

Little Phoebe 08-04-2016 21:36

Vind je Martijn en Jamai ook niet leuk?

Azeche 08-04-2016 21:38

Martijn niet. :o Jamai wel oké.

deadlock 08-04-2016 21:42

Citaat:

Ik snap weeknummers niet, ze staan aan in mijn agenda en dan weet ik nog niet welk nummer het is maar in het onderwijs is het heeeel normaal. "Wanneer wil je dit uitgerold hebben?" - Week 40. KRIJG DE KAK IK WEET NIET WAT DAT IS!

Little Phoebe 08-04-2016 21:42

Hoe kun je Martijn nou niet leuk vinden :D

Abby. 08-04-2016 22:04

Ik vind Martijn echt walgelijk. Jamai valt me alles mee. Eva vind ik een doos, al had ze natuurlijk wel een beetje gelijk wat betreft musicals :p En die andere waarvan ik de naam kwijt bent, vind ik niet zoveel. Die is wel prima, geloof ik.

Fitematrulle 08-04-2016 22:25

Ik krijg het zuur van die martijn, hoe hij doet. Walgelijk is inderdaad het juiste woord.

Little Phoebe 08-04-2016 22:29

Oh, ik vind hem echt hilarisch :D

Abby. 08-04-2016 22:36

Hoe hij geilt op alle jonge knappe chickies, hoe hij onzekere lelijke meisjes keihard uitlacht en hoe hij er bovendien niet heel veel verstand van heeft allemaal. Bah.

Haubenmeise 08-04-2016 22:37

Citaat:

Azèche schreef: (Bericht 34079000)

Ze zijn zo van 'wij zijn een clubje van coole mensen!!! En als je net zo bent als wij mag je bij ons'. En die kandidaten willen daarbij en dat geeft ze een naar soort macht. Ik vind het ook veel naarder dan soortgelijke programma's.

Waarom kijk je het dan?

Fitematrulle 08-04-2016 22:50

Citaat:

Haubenmeise schreef: (Bericht 34079066)
Waarom kijk je het dan?

Niet kijken betekent verwijderd worden uit het Idols-whatsappgroepje waar Phoebe, Abs, Azeche en ik inzitten. Dat gaat ze echt niet op het spel zetten :n

Lorelei 09-04-2016 10:01

Citaat:

Abby. schreef: (Bericht 34079042)
Ik vind Martijn echt walgelijk. Jamai valt me alles mee. Eva vind ik een doos, al had ze natuurlijk wel een beetje gelijk wat betreft musicals :p En die andere waarvan ik de naam kwijt bent, vind ik niet zoveel. Die is wel prima, geloof ik.

Ja. Dit ja.

Mr Soija 09-04-2016 12:08

Citaat:

Little Phoebe schreef: (Bericht 34078967)
Ik vind Eva Simons ook niet leuk! En die chagrijn naast haar ook niet. Wel punten voor Jamai en Martijn, want die vind ik hilarisch.

Citaat:

Little Phoebe schreef: (Bericht 34079027)
Hoe kun je Martijn nou niet leuk vinden :D

Citaat:

Little Phoebe schreef: (Bericht 34079054)
Oh, ik vind hem echt hilarisch :D

WTF. -O- Volgens mij ben jij de enige op Aard die Martijn leuk vindt. Hoe kun je hem nou niet walgelijk vinden? :s Je moet voor de grap eens op Twitter kijken.

Citaat:

Azèche schreef: (Bericht 34079000)

Ja, inderdaad. En ze proberen teveel leuk te zijn en Gordon en Henk-Jan Smits na te doen. :rolleyes:

Citaat:

Abby. schreef: (Bericht 34079042)

Citaat:

Fitematrulle schreef: (Bericht 34079051)
Ik krijg het zuur van die martijn, hoe hij doet. Walgelijk is inderdaad het juiste woord.

Citaat:

Abby. schreef: (Bericht 34079063)
Hoe hij geilt op alle jonge knappe chickies, hoe hij onzekere lelijke meisjes keihard uitlacht en hoe hij er bovendien niet heel veel verstand van heeft allemaal. Bah.

Martijn is inderdaad dus megawalgelijk. En ja, dat geilen op de jonge dames krijg ik de rillingen van. Vieze enge pedo. En dat ie zo arrogant doet terwijl hij totaal nergens verstand van heeft. :rolleyes:
Het ergste is dat hij een vuile huichelaar is. Eerst jaren zogenaamd auditanten backstage steunen en nu blijkt maar weer hoe zijn ware aard is. Hoe kan hij nu nog geloofwaardig talentenshows presenteren?

Jamai mag ik ook niet. Zoekt te veel aandacht en geilt net zo hard op de jongens. Plus die hoer is op zijn teentjes getrapt omdat Eva terecht commentaar geeft op de musicaljongen. Als je niet tegen kritiek kan, Jamai, moet je vooral niet in de jury gaan zitten. En dan ook nog zo respectloos tegen Eva schreeuwen en dan nog de boel omdraaien door te zeggen dat zij respectloos en boos reageert. Krijg de tyfus. Maar ja, hij moet wel opkomen voor een bekende die hij aantrekkelijk vindt. :rolleyes:

Eva vind ik niet zo erg, al is ze reuze overdreven soms.

Maar goed, irratietelevisie is ook entertainment. :ertur:

Abby. 09-04-2016 21:25

Citaat:

Mr Soija schreef: (Bericht 34079444)
WTF. -O- Volgens mij ben jij de enige op Aard die Martijn leuk vindt. Hoe kun je hem nou niet walgelijk vinden? :s Je moet voor de grap eens op Twitter kijken.

Ja, inderdaad. En ze proberen teveel leuk te zijn en Gordon en Henk-Jan Smits na te doen. :rolleyes:

Martijn is inderdaad dus megawalgelijk. En ja, dat geilen op de jonge dames krijg ik de rillingen van. Vieze enge pedo. En dat ie zo arrogant doet terwijl hij totaal nergens verstand van heeft. :rolleyes:
Het ergste is dat hij een vuile huichelaar is. Eerst jaren zogenaamd auditanten backstage steunen en nu blijkt maar weer hoe zijn ware aard is. Hoe kan hij nu nog geloofwaardig talentenshows presenteren?

Jamai mag ik ook niet. Zoekt te veel aandacht en geilt net zo hard op de jongens. Plus die hoer is op zijn teentjes getrapt omdat Eva terecht commentaar geeft op de musicaljongen. Als je niet tegen kritiek kan, Jamai, moet je vooral niet in de jury gaan zitten. En dan ook nog zo respectloos tegen Eva schreeuwen en dan nog de boel omdraaien door te zeggen dat zij respectloos en boos reageert. Krijg de tyfus. Maar ja, hij moet wel opkomen voor een bekende die hij aantrekkelijk vindt. :rolleyes:

Eva vind ik niet zo erg, al is ze reuze overdreven soms.

Maar goed, irratietelevisie is ook entertainment. :ertur:

_o_

ecnelis 09-04-2016 23:00

Ik heb foto's van de hitlernary meet gevonden op mijn oude harde schijf :cool: Ik zal er een paar plaatsen waar niemand opstaat, ze zijn echt heel mooi!

Azeche 09-04-2016 23:15

:lief::lief:

Azeche 09-04-2016 23:23

404

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:10.