![]() |
Iraakse Ambassade In Berlijn Bezet
door de Iraakse oppositiegroep DEMOCRACY FOR IRAQ DEUTSCHLAND ofzo.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind dit behoorlijk belangrijk nieuws, vooral als je het gaat vergelijken en in context gaat plaatsen met andere nieuwsitems die het onderwerp benaderen... |
Ze zeggen dat het een vreedzame actie is, maar er zijn een paar gewonden gevallen, is dit dan nog wel een vreedzame actie?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Verder vind ik dit wel interessant en positief om te horen: Citaat:
|
De enige? Hm, Nederlandocentrisch wereldbeeld toevallig? :)
|
werd wel weer eens tijd voor een gijzelingsactie die hebben we de afgelopen tijd ook niet echt veel gehad.
|
Citaat:
|
ach ja, een kansloos groepje dat om aandacht schreeuwt. Oppakken en berechten lijkt me.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan nog, het enige wat de groep doet is aandacht vragen voor de situatie in hun land... die mensen zouden we moeten steunen, zodat hun 'intern' (infiltrering, wotever) saddams regime onderuit zouden kunnen halen.... dat heb ik liever dan dat een olifant als bush eroverheen denderd.... |
Citaat:
in alle opzichten dom dus. |
Citaat:
negatieve publiciteit? integendeel, weet je hoeveel positieve reacties er uit de Arabische wereld is gekomen op deze actie? Niet dus.. Er zijn al 10 tallen petities opgezet voor de 5 IRAKESE HELDEN die de IRAKESE ambassade in Berlijn hebben bezet. Ik persoonlijk vind het een schande dat er nog zoveel Irakese ambassades worden toegestaan in veel verschillende landen. Deze ambassades vertegenwoordigen SADDAM HOESSEIN, de actie was niet echt tegen Duitsland gericht maar tegen 't regime van saddam hoessein.....eindelijk word er wat tegen hem gedaan. Dit is het begin van allerlei acties tegen 't regime van SADDAM Hoessein, moge er vele acties zoals deze volgen.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:02. |