![]() |
Ben ik bi?
Hoi mensen,
ik ben een jongen van 20 jaar en nog maagd (voor zover dat er toe doet) ik heb ondertussen al heel wat met mij eigen lichaam geëxperimenteerd en daarbij ook meerdere malen bij de achteringang langs geweest, in een geile bui bevalt dit me goed :bloos: En hoewel ik een voorkeur geef aan meisjes, ik fantaseer ook over jongens. Maar ik zie me zelf niet een relatie aangaan met een jongen ofzo iets. Maar mijn vraag is nu: ben ik bi (bovenstaande in acht nemend)? |
Er zijn mensen die vinden van wel en mensen die vinden van niet. Het etiketje is niet zo belangrijk, je mag je noemen (of niet noemen) zoals je zelf wil.
|
Ik zou wat jij omschrijft wel onder 'bi' scharen.
Je hoeft niet 50/50 in gelijke mate op jongens en meisjes te vallen om bi te zijn. |
Citaat:
maar toch vroeg ik het me wel af van mezelf in ieder geval bedankt voor je reactie :) |
Citaat:
|
Er zijn mensen die vinden dat je pas echt bi bent als je zowel op jongens als meisjes verliefd wordt. Als je seks wil met jongens en meisjes noemen ze dat panseksueel of zo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn vraag: wat maakt het uit?
Maak je niet zo druk om kaders waar jij invalt of niet ;). |
bedankt iedereen voor jullie reacties
ik vroeg het me altijd af, ben ik nou bi of niet maar ik ben, dankzij jullie, tot het besef gekomen dat het er helemaal niet toe doet, ik maakte me eigenlijk druk om niets ik moet gewoon doen waar ik mij goed bij voel, of dat nou met een jongen zou zijn of een meisje |
Goede conclusie! (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:20. |