![]() |
Aftrek manieren
Hey mensen ik vindt het aftrekken steeds saaier worden alleemaal dezelfde manier op en neer weten jullie nog leuke/lekkere manieren om af te trekken?
|
Terwijl je trekt een vinger in je kontje stoppen.
|
Dan als je je vinger eruit haalt stinkt het toch heel erg naar poep
|
Meestal wel ja, daarom kun je beter een handschoentje aandoen of een condoom om je vinger doen als je dat niet wil.
|
Heb je een vriendinnetje? Dan kun je vragen of zij je aftrekt.
1. het voelt anders als iem. anders het doet 2. tis just geweldig 3. jij komt lekker hard klaar |
Citaat:
|
Zijn er nog meer manieren???
|
Probeer zelf te variëren. Vergeet ook niet om te fantaseren wanneer je bezig bent, dat maakt het sowieso al minder suf en kan ook zorgen kan je geiler bent/ blijft.
Als je aftrekken echt heel saai vindt kan je het natuurlijk ook gewoon niet doen. |
Doe het samen met een vriend mss leer je wat van hem
|
Ik heb ergens gelezen dat als je je vingers achter je balzak doet dat je dan langer klaarkomt maar nog niet geprobeerd
|
Hoi Mikevw12,
Er zijn verschillende manieren van jezelf aftrekken. Zo kan je de andere hand een keer gebruiken, of een totaal andere manier van je penis beetpakken. Als je het bijvoorbeeld normaal met je linkerhand doet met een vuist, dan kan je het nu eens met je vuist ondersteboven (dus je duim aan de bovenkant in plaats van je pink of visa versa). Er is namelijk geen een goede of slechte manier van aftrekken bij mannen. Ga eens anders liggen of zitten. Wat je ook kan proberen is een kunst vagina te kopen. Ik weet niet hoe oud je bent dus pas daar mee op. Als je daar geen geld voor hebt kan je ook even op internet zoeken hoe je er zelf eentje kan maken met sponzen. Ik wens je veel succes! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet zeker als ik een vriend vraag dat ik voor de rest van me leven wordt uitgelachen
|
Ligt eraan welke vriend je vraagt :rolleyes:
|
Is dat een aanbod Nathan?
|
Nee joh, mocht je willen :D
|
:herp:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:45. |