![]() |
vraag
Hoi
Ik heb gisteren normalen sexs gehad met me partner met zwitsal babyolie en mij vraag is is het schadelijk voor de spermacellen want ik en me partner zijn bezig om een kindje te krijgen en zit nu in me vruchtbare puriode en weet nou niet of het schadelijk is zo ja dan ga ik vanavond weer sexs hebben maar dan zonder iets ben al ruim 1 jaar bezig met hem en weer zijn huisartsen geweest en alles is in orde we zijn allebij gewoon normaal vruchtbaar enzo en dag gisteren dan proberen weer met baby olie van zwitsal maar is het slechte of dat niet wie kan me helpe |
Je kunt via apps of op internet precies laten berekenen op welke dagen van de cyclus jij het meest vruchtbaar bent. Waarom gebruiken jullie geen glijmiddel, i.p.v. baby olie?
|
Ja ik heb de evaluatie tes gedaan en was gisteren begonnen en heb net ook de test gedaan en die test geeft ook aan dat ik nu ook vruchtbaar ben en via de berekening via de site geeft dat ook aan aleen mij vraag was of het kwaad kan om dan sexs te hebben met zwitsal babyolie en we hadden dat gedaan want me partner was me aan het masseren met zwitsal babyolie en toen kwam het ene van het ander en ja zo kwamen we op het idee maar ben bang dat door de zwitsal babyolie de spermacellen verzwakt of dood gaan
|
Gebruiken jullie de babyolie voor massage? Zorg er dan voor dat het niet op de geslachtsorganen komt of gebruik het een keertje niet.
|
Oké want zat op ze geslacht maar niet op de eikel kan dat dan geen kwaad en kan ik dan als nog zwanger raken of dat niet
|
Citaat:
Sterker nog: het is het aan te bevelen glijmiddel als je zwanger wil worden, aldus het artsentijdschrift Medisch Contact: http://www.medischcontact.nl/archief...glijmiddel.htm |
Citaat:
|
Dankje wel voor de site axel11 ik ben opgelucht dankje wel egt ben nu wat wijzer geworden egt bedankt
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:10. |