![]() |
Hoe whatsapp gesprek beginnen
Hallo,
Ik zag laatst een leuk meisje en heb haar nummer via instagram weten te bemachtigen. Maar hoe kan ik nou een leuk gesprek beginnen op whatsapp en haar na een tijdje vragen om af te spreken? Want normaal al ik een meisje app is het: Ik: Hey, hoe ist? Zij: goed met jou? Ik: ik goed. En dat is het gesprek dood.... Nu wil ik het met dit meisje anders aanpakken, maar hoe?:confused: |
Zij heeft jouw nummer ook? Want anders loop je het risico dat het heel raar en ongemakkelijk wordt.
|
Al heb je haar nummer verkregen door haar instagram te stalken zal het waarschijnlijk raar worden ja.
Al heeft ze haar nummer aan jou gegeven via een berichtje of iets, kan je gewoon beginnen met Hey, en als ze vraagt ''wie is dit?'' Zeg je dat ze haar nummer aan jou had gegeven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vraag naar haar interesses, of vraag door op een foto die ze recent plaatste. Zoek naar onderwerpen waar jullie allebei interesse in hebben!
|
In je eigen voorbeeld gaat het al fout doordat jij eindigt met: goed.
De figuurlijke 'bal' ligt bij jou. Tenslotte begin jij het gesprek. Je kan nog steeds zeggen 'goed' maar daarna moet je een gespreksonderwerp hebben. Wat weet je van haar? Of Elin3 heeft dus ook goede punten. Vind iets recentst. Iets wat op school gebeurd is? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:02. |