![]() |
Zij wilt niet gebeft worden
Hallo allemaal,
Ik heb sinds een paar weken een vriendin (ik kende haar al een jaar ofzo). Ik begon laatst over beffen, en het leek haar eigenlijk maar ranzig. Zij heeft mij wel al gepijpt, en daar heeft ze wel geen problemen mee. We hebben het ook al gedaan. Maar ik zat me dus af te vragen waarom ze het niet zou willen. Ik lees overal dat meisjes het heel prettig vinden enzo. Verder snap ik niet waarom pijpen wel kan, en beffen dan weer niet. Ik vraag me dus een beetje af hoe ik hiermee moet omgaan. Ik ben trouwens 17, en zij is 18. |
Als zij het niet wil, gewoon niet doen
|
Misschien is ze wel bang dat je haar vies vindt smaken. Of misschien lijkt net haar wel helemaal geen fijn gevoel.
Maar hoe dan ook wordt er niet gebeft als zij niet wil. Er zijn genoeg andere leuke dingen die je samen in bed kan doen |
Wat de rest al zegt. Praat er samen over maar geef haar niet het gevoel dat het moet.
|
Als zij het niet wilt moet je het dus idd niet doen. Maarrrrr..... is het niet een beetje vreemd dat zij beffen ranzig vindt maar een piemel in haar mond stoppen niet? Praat er nog eens over.
|
Wat Pluis zegt, waarschijnlijk denkt ze zelf dat ze heel onsmakelijk is in haar broekje en dat jij dat ook zal vinden.
|
Citaat:
OT: Wat de dame niet wil, zal niet geschieden! Sad but true! Misschien komt het door een slechte ervaring. |
Misschien komt het ook omdat vrouwen wijsgemaakt wordt dat ze uit hun vagijn stinken als ze daar niet de hele dag met chilly en lactacid overheen gaan. Het einde is gewoon zoek als je maandverband er zelfs voor zorgt dat je poes naar kamille moet ruiken ipv gewoon naar kut.
|
Ik denk dat ze wellicht onzeker is over haar kut ja, en over eventuele geur/smaak. Probeer haar op dr gemak te stellen, en vraag het is, lijkt het jou niet fijn om gebeft te worden? Wij kunnen gissen maar zij kan je het echte antwoord geven. Verder 'hoeft' het helemaal niet en moet je inderdaad niets forceren.
|
mijn vriendin wil na het beffen niet meer dat ik zoen dat kan het ook zijn haha
|
Citaat:
|
ik snap echt niet hoe je vies kan zijn van je eigen kut....
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb ik je kleine gevoelens gekrenkt met mijn reactie? :P Je naam past trouwens echt bij je ;) (just kidding, no hard feelings) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:55. |