![]() |
Koningsdag/nacht, wat zijn de plannen?
Hier kan je het kwijt!
En misschien kunnen hier wel spontane meetings ontstaan! Spread the love! *O* |
Ik ga eindelijk eens m'n oude Donald Ducks en andere oude troep verkopen!
|
Kweenognie. Wrs Koningsnacht effe kijken in Den Haag en de dag erna naar Roffa ofzo.
|
Koningsnacht verjaardag van een vriend in de karaokebar. Koningsdag oranjetompouse eten en filmpjes maken voor de bruiloft van een vriend.
|
ff de orangist uithangen. LEVE DE KONING, HOERA HOERA HOERA!!!
|
eindhovuh
|
Op een lab in Duitsland zitten kniezen dat ik de bandjes en de vrijmarkt mis :'(
|
Nacht drinken en dag drinken
|
Iets vrijwilligerswerk om geld in te zamelen voor een vakantiekamp voor gezinnen die anders nooit op vakantie kunnen. Er zijn betere goede doelen, maar dit staat dicht bij en we hebben een fijn team, dus ik wil me er best voor inzetten (y).
Ik wil alleen niet meer schminken na de hoeveelheid snottebellen waar ik vorig jaar om heen moest werken. Misschien volgend jaar wel weer, maar ik ben er nu nog een beetje klaar mee. Sommige ouders dwingen hun kinderen ook om geschminkt te worden en dat vond ik ook nogal stom. |
Dat is toch ook een prima goed doel, Eline.
|
werken denk ik :o Misschien een rondje over de vrijmarkt..
|
Nog geen flauw idee....
|
Geen
|
Citaat:
|
Omg ben ik nu zo saai als Haubenmeise? :(
|
:bob:
|
Hopelijk is het goed weer, kunnen er de rommelmarkten afstruinen (y) daarna terras en biertjes en lekker eten.
|
In de auto vanuit Regensburg naar Zwolle terug.
|
Ik trek altijd heel erg mijn eigen plan op deze dagen. Ga op de dag voor Koningsdag meteen vanuit mijn werk de Vrijmarkt op en blijf daar ronddwalen zolang als ik zin heb. Meestal ga ik dan naar mijn stamkroeg waar het niet ongebruikelijk is dat ik daar zo los ga dat ik niets meer meekrijg van Koningsdag. :P
|
luciferstokjes om je ogen open te houden enzo :herp:
|
Ik vind het wel jammer als ik de rommelmarkt weer niet af kan, door alle vrijwilligersactiviteiten. Met een beetje geluk weet ik mezelf redelijk buiten de planning te houden.
|
Ah dat is minder ja. Mijn leukste koninginnendag ooit was in Delft, superknussig en toevallig een huiskamerconcert van Theo Janssen gespot :lief: :lief: :lief: :cool:
|
Citaat:
|
Mijn leukste Koninginnedag was in Amsterdam, eerste keer daar toen ik met mijn vriend meeging die toen nog niet mijn vriend was maar toen de vlam wel een beetje oversprong. Het was toen super mooi weer enzo :bloos:
|
Haha oeps, met 1 s geschreven! Theo Jansen!
|
Citaat:
|
Mijn koningsdagherinneringen zijn een mengelmoes van fantastisch en rampzalig :P De leukste was misschien wel een ontbijtje met vriendinnen aan de Oudegracht, daarna lekker struinen over de vrijmarkt waar we een vriend hadden ingeschreven voor de 1 euro dating-kraam waarna die op dezelfde dag nog met dat meisje ging chillen (en met ons) op het muziekfestival op Lepelenburg :cool: En er was ook één hele toffe koninginnedag in Amsterdam maar die liep een beetje af met een bad trip :P
|
Ik had feestplannen voor koningsnacht, maar blijkbaar heb ik ooit aan mijn moeder beloofd om mee te doen met een hardloopwedstrijd om 10 uur 's ochtends op koningsdag zelf. :herp:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
koningsnacht: dronken in uuuuuuuuuuuu
|
iets wat ik echt voor geen meter gemist heb xD
|
Slapen! :cool:
|
Citaat:
|
Varen en zuipen (y)
Zelfde als vorig jaar eigenlijk |
Citaat:
|
Chillen
|
Niks.
|
Citaat:
|
't wordt pokke weer :'(
|
Dronken in Den Haag. Pokke weer of niet. Hopelijk niet eindigend in De Vink, lol.
|
Citaat:
|
Weet ik nog niet, een beetje klussen denk ik. Wie komt er helpen? :cool:
|
Zoals het er nu uit ziet is mijn conditie volgende week nog niet veel beter, dus zal het grootste deel wel met pijnstillers op de bank hangen worden.
|
Wel plannen voor koningsnacht (nog) niet voor koningsdag
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Daar ben ik nog nooit geweest. Ik moet sowieso nog de leuke publieke plekken ontdekken, als die er wel zijn. Met de studenten zitten we vaak bij Millers en een ander kroegje kom ik vaak, maar verder moet ik zeggen dat ik meer leuke plekken weet in Rotterdam en Leiden en daar ook vaker kom!
|
Wat zijn de leuke plekken in Rotterdam?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:34. |