![]() |
Je 'worst nightmare' via virtual reality
"Vier studenten van de Universiteit van Amsterdam onderzoeken samen met (en bij) Waag Society de mogelijkheden van Virtual Reality (VR). Door te meten welke beelden je de meeste schrik aanjagen, proberen ze je ergste nachtmerrie-scenario te bepalen. Vandaar de naam van het project: ‘Your worst nightmare’."
Ze zoeken nog proefpersonen. Zou je meedoen? En wat is je 'worst nightmare'? http://waag.org/nl/event/your-worst-...e-vr-onderzoek |
Worstnachtmerrie gaat over piemols met gekke vormen? ;)
|
Me ergste nachtmerrie zou levend begraven worden zijn.
|
Citaat:
|
Gewoon P.T. in VR vorm gooien (y)
|
Citaat:
|
Verdrinken en ik zou niet mee doen. Tenzij duisent geld.
|
Alles met spinnen en dus zou ik niet meedoen. Ik word heel vaak wakker van dromen met spinnen die op me vallen :(
|
Overigens zou ik PT ook niet in VR willen. Ik wil dat niet eens op een normaal scherm zien dat half naar beneden gescrolld is.
|
Sowieso iets met slangen. En ik moet wel echt bakken geld verdienen als ik daaraan mee zou doen.
|
Die site is .org dus ik denk niet dat je er geld voor krijgt.
|
Citaat:
|
Niet eens geld?
Vind het wel interessant. En vraag me af hoe traumatisch het is. En op zich kun je dood gaan aan teveel adrenaline. |
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat spel gaat mij echt te ver. Ik ben echt pro horrorgames (vooral om te kijken, ben wel iets te pussy om te spelen), maar PT vond ik echt absurd eng. Je kan echt iemand martelen met dat spel :p |
Ik moet nog de eerste echte horrorgame spelen na avp.
|
Ik moest het Googlen :o
Bij mij wacht Outlast nog steeds op me, maar ik weet echt niet of ik dat kan. Tijdens Lets plays zit ik al te gillen en panikeren :ghe: |
Outlast heb ik. Is niet eng maar wat een kutspel. De ai is om te huilen.
|
Ik ben echt heel snel bang hoor, dus ik vind hem wel eng. En het is stom, want ik ken dat spel inmiddels uit mijn hoofd en ik durf het nog niet te spelen :D
|
Ik kreeg na een half uur al een schijthekel aan t spel. :D
|
Citaat:
|
De sfeer, huilende baby's op de achtergrond, huilend wijf op de achtergrond dat je komt pakken als je wat verkeerd doet, de radio die tegen je praat en gewoon de algemene jumpscares.
Het hele sfeertje is echt vreselijk :( |
Citaat:
Heb 'm zelf niet gespeeld, maar ik vermoed dat 'ie een stuk beter geschreven is dan de gemiddelde game. |
Citaat:
|
Ja, geloof het wel.
|
Citaat:
NSFW
:p |
Ik vind Dan en Phil wel leuk, maar ik ga echt geen PT meer kijken.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03. |