![]() |
McDonalds
Hallo,
Ik heb laatst een sollicitatie gedaan bij de McDonald. Ik ben 15 jaar en een jongen. Weet iemand hoeveel ik ga verdienen en wat ik ga doen? Groetjes. |
Wat je o.a. gaat doen: Je bent te jong voor de kassa of keuken, dus er zijn twee dingen waar ze je waarschijnlijk in gaan zetten.
In het lobby gebied, waar de gasten eten, ga je vuilnisbakken leegruimen, tafels schoonmaken, vloer schoonmaken wanneer er iets valt. Daarnaast ben je een aanspraakpunt als er iets mis is met een bestelling, of je brengt een product dat nog bereid moest worden naar een klant aan tafel. Een enkele keer bij drukte kan je de kassamedewerker assisteren in het pakken van de producten voor de gasten. Wat je loon i, is volgens mij gewoon jeugd minimumloon van een 15 jarige, en dat is 2,64 per uur volgens mij. Daarnaast mag je niet werken na 7 uur 's avonds. Je zal dus meestal van 5 tot 7 ingezet worden. |
McDonald's heeft een 38-urige werkweek, dus het minimumjeugdloon voor een 15-jarige is € 2,78 per uur. McDonald's betaalt volgens mij hier bovenop nog een paar cent extra. Reken dus maar op circa € 2,85 per uur.
Overigens zal dit ook gewoon in het arbeidscontract staan dat je nog gaat tekenen (of al getekend hebt?). |
Citaat:
|
Of met een grijpertje de parkeerplek schoonmaken.. verdien je het minste van minste.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:25. |