![]() |
Vakantieplannen
Yaay, tickets naar Poznan in Polen zijn geboekt *o* Best wel spontaan vakantieplan en ik heb er nu al zin in. Verder staan een midweekje Frankrijk en een weekje op de boerderij in Bergen op Zoom passen op de planning voor de zomer.
En morgen naar Berlijn *o* Wat zijn jullie vakantieplannen? |
Ahhh wat leuk!
Wij gaan waarschijnlijk in de zomervakantie de familie van mijn vriend in Engeland opzoeken. Die heeft hij zelf namelijk al 6 jaar niet meer gezien en ik kan ze dan ontmoeten :D |
Oh ze wonen trouwens in Plymouth!
|
Amerika *O*
Vliegen naar San Francisco, daar paar dagen. Auto huren en via Yosemite en Sequoia naar Las Vegas. Daar paar dagen en dan binnenlandse vlucht naar Richmond. Daar bruiloft van vrienden. Dan met de trein naar Washington, nog een paar dagen daar rondkijken en vanaf daar via Parijs weer naar huis vliegen. |
Canada eind dit jaar *o*
|
Sowieso kamp (kamperen) in de polder op 30 minuten fietsen van mijn huis, want dat is een hele fijne traditie. Maar die datum,staat nog niet en ik vrees dat mijn herkansingen weer roet in het eten gooien :(
|
Ik wil ook een keer kamperen, maar dan op een onbewoond eilandje! Maar m'n moeder vindt dat 'eng' :|
|
Citaat:
|
Krakau/Auschwitz volgende week :o
|
Ik ga naar Portugal met m'n lovah. Eerst een paar dagen naar Lissabon en daarna nog naar de kust en chillen op het strand.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen idee, maar dat komen ze toch niet controleren :D
|
Citaat:
|
Als mijn masterplan zo werkt als het werken moet in juni werkvakantie naar Oerol, in juli een weekje met mijn Zuid-Afrikaans familie naar Mauritius en in september/oktober 3 weken rondtrekken in het noord-oosten van Zuid Afrika. Kruger, Drakendbergen, Wild Coast, dat soort.
Dan nog zeker 1 weekendje naar Londen en in elk geval een weekend met deadlock en co weg. *o* Work hard, play hard, jeweettog. :cool: http://www.reisbureaueindhoven.nl/co...us-resorts.jpg |
Wat gaan jullie allemaal belachelijk veel weg, zeg! Heel misschien ga ik in de herfst ergens heen, maar verder blijf ik gewoon thuis :(
|
Twee dagen naar de Pyreneeën, anderhalve week Corsica en de rest van de zomer Zuid-Frankrijk.
|
Citaat:
Paar dagen is wel overdreven gezegd :o |
Met de caravan naar Oostenrijk en noord Italië *O*
|
Citaat:
|
Ik ga in juni een weekje naar Zakynthos, verder vrijwel de hele zomer aan het werk. Misschien in september nog even naar de zon :lampje:
|
Fiets, tent achterop en met goed weer de wind achterna.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben deze maand al een weekend in/bij Gent geweest. Verder ga ik in juni een week naar München/Beieren. En dan in augustus/september nog ergens heen, misschien Dublin/Ierland.
|
Citaat:
|
Geen tijd voor vakantie.
|
Citaat:
|
Nog geen, nog even kijken hoe het loopt met promotie en nieuwe baan..
|
Succes!
|
Twee weken naar Oostenrijk en nog twee weken ergens kamperen, maar waar weet ik/weten we nog niet!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Slowakije en misschien Barcelona
|
Ik ga drie weken naar Indonesië. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
10 dagen opera schrijven in de bergen in tirol. Staat al gepland.en waarschijnlijk ook nog in het bos van mijn vriendin in polen een opera schrijven. Allebei met mn gbf.
|
In ieder geval een weekendje in een kasteel bij Harderwijk, heb ik nog een kadobon van liggen. Verder is het afwachten hoe snel ik nu weer aan het werk kan, ziek zijn als zzp'er is niet heel leuk voor het inkomen. Ook omdat je de weken dat je niet werkt moet opvangen qua inkomen als je op vakantie gaat is het wel een prijzige aangelegenheid.
|
Citaat:
Ik zou zo graag weer es naar Oostenrijk willen, want daar ben ik al sinds ik klein was niet meer geweest. Vraag me af hoe Unter-Premstätte er tegenwoordig bijligt. :D Begin juni ga ik voor een weekendje naar Heidelberg/Mannheim voor een festival met m'n bff en dat is m'n enige vakantieplan. Heb echt minus moniez atm, dus kan wrs pas weer ergens heen in't najaar. Hopelijk dan ergens een huisje huren met matties. |
Eind deze maand paar dagen zuipen in Bulgarije.
|
Ik ga een week zeilen in Kroatië, verder nog geen plannen!
|
Citaat:
:p |
up want nieuwe vakantieplannen!!!!! *o* *o* *o*
2 juli vliegen op Kaapstad - daar 2 dagen chillen met mezelf: https://media-cdn.tripadvisor.com/me.../cape-town.jpg Dan doorvliegen naar m'n zus in Port Alfred: https://www.nightjartravel.com/sites...Alfred%203.jpg Dan met zus, haar man en m'n neefje en nichtje vliegen naar Zimbabwe, naar de Vic Falls: http://www.vicfallsaccommodation.com/images/pic3.jpg En dan hetzelfde in omgekeerde volgorde tot 22 juli! *o* *o* *o* Hoe is het met jullie plannen inmiddels?? |
Ziet er goed uit Tigerly, ik ben stikjaloers!
Wij gaan kamperen in Italië, waarschijnlijk ergens rond het Levico meer. Tips zijn welkom *o* |
Voor mijn doen waardeloos: Vrijdag een klein weekje naar Spanje met vrienden, juli een lang weekend naar Frankrijk en augustus een dag of vijf fietsen in de vogezen. Tussendoor voor werk weekje Yoe York. Geen spannende/verre vakanties. :boos:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:41. |