![]() |
nieuwe cd Green Lizard te beluisteren
*woei*!!!
op www.green-lizard.com kan je naar de nieuwe cd luisteren....*blij* Ik moet nog ff een mening vormen, ben nu pas bij t eerste liedje :D Wat vinden we ervan? :) |
hebben ze nog steeds hetzelfde type teksten?
|
mjah de cd is in dezelfde stijl als de vorige cd's, iig qua muziek en teksten geloof ik ook wel :)
|
ze speelde op nirwana tuinfeest wat nieuwe nummers... klonk wel cool, kzal m'n koptelefoon eens zoeken :)
|
jaah ik heb ook nieuwe nummers gehoord op trailerpop, was cool..
de cd is koewl geloof ik :) :) :) *jeuj* (y) |
ik houd niet zo van gospel achtig spul.. denk ik.. maar ik ben toch benieuwd
|
kga de cd volgende maand een keer kopen... de eerste 2 nummers zijn cool, nummer 2 komt me bekend voor, zullen ze wel gespeeld hebben op nirwana ofzo... of ik heb last van een déjà vû
|
gospel? :D :confused:
ik ga de cd kopen op de eerste dag dattie uit is :o :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nieuwe cd is cool (y) |
omdat ze 2 regels van de hele cd aan god besteden isset toch nie meteen gospel :D
ik vind de cd echt heel mooi en liev en woei!! (y) :) Nr 2 hebbik zin in om live te horen, die's echt koel :) |
Citaat:
maargoed.. *kill* |
Citaat:
|
ze zingen altijd over god... van 'sochtendsvroeg tot 'savondslaat...
|
Citaat:
ik luister liever niet als het op die manier moet.. |
Citaat:
|
gospel is een muzieksoort..green lizard lijkt me toch echt meer rock/grunge dan gospel ......
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat is er zo mis met een god dan? Niet dat ik vol christenlijkheid zit maar vertel me eens wat jij daar van vind. |
Citaat:
|
Ik heb hem een maandje geleden al gehoord,ik moet zeggen dat ik het niet heel erg speciaal vond,en het nr. wrong kan ik nie meer aanhoren :D
De nieuwe clip komt morgen op televisie :) |
Citaat:
|
Citaat:
hoe laat komt ie op tv?! :) *woei* |
Citaat:
rond 5 uur :) |
Citaat:
Ik was op tv ik was in beeld *:o* Ik vind het een kutclip btw. |
ja haha ik luister er ook n unaar . OP :) treelerpop ook al gehoord wat liedertjes ervan :) leuk joh, haha...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:21. |