![]() |
Weten jouw ouders, familie, vrienden van jouw forumbestaan af? (VERSIE DRIE)
Ja! Ik maak er verder ook geen geheim van.
|
Ouders: ja. Verdere familie: nee, al kent mijn oma wel (verhalen over) forummensen - maar zij snapt toch niks van internet dus voor de veiligheid ken ik iedereen "via via". Vrienden: ja.
|
Weten jouw ouders, familie, vrienden van jouw forumbestaan af? (VERSIE DRIE)
:bob:
|
Hehe. gelukt. Dit is de definitieve poll.
|
1 vriend weet van mij forumbestaan af maar verder helemaal niemanddd :P
|
Dankje Eline voor je medewerking :bloos:
|
ze weten van een 'onzin' omdat ze zagen dat ik een of andere luci in mn contacten had staan
|
Mijn ouders sowieso en verder sommige vrienden en collega's. Verdere familie niet geloof ik.
|
Ja. Veel goede vrienden zijn forumers, mijn moeder weet al vanaf 2001 dat ik forum en vanaf mijn eerste meet in 2002 dat ik naar meetings ga. Andere familie weet wel dat ik veel op een bepald forum zit, maar we hebben het noot specifiek over welke site dat is.
|
Bij iedereen die niet komt, ga ik 's nachts spoken.
|
Ze weten dat ik mensen ken van een forum
|
Waarom staat er nou dat ik dit topic gemaakt heb? :lisa:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oeps verkeerde account kikaa? :D
|
Bij mijn alleen men moeder,vader boeit het niet veel ;p
|
Citaat:
Maar stiekem delen nthn3d en ik een account. :bloos: maar dat is nu uitgekomen, helaas! |
Kei spannend!
En kikaa is dan weer michael? :eek: |
Sssst :bloos:
|
Citaat:
|
De eerste poll had niet genoeg opties, de tweede poll kon ik opeens niet meer maken en toen kwam de derde, deze poll :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, mijn ouders. En mijn zus, obviously.
En de meeste vrienden van mij weten het wel, maar niet exact welk forum, want daar doe ik altijd lekker vaag over. |
Niemand geloof ik
|
Citaat:
|
Sommige van mijn vrienden weten het. Maar niet welk forum en mijn forumnaam
|
Heb je al eens gemeet penop?
|
Nee
|
Oh! Dacht met jazz n keer in limboland!
|
Ja. Ook nog nooit een geheim van gemaakt anders kreeg ik geen guldens van de moeder en de vader om naar meetings te gaan in 1996. Mijn pa en ma kennen vanuit het verenigingsleven heel veel mensen en in het begin heb ik het aangepakt alsof het clubjes waren. Nooit ergens huichelachtig over hoeven doen.
|
Mijn pa forumt ook ergens en dat scheelt een hoop in het begrip ja :y
|
Ja. Ouders, vrienden, studiegenoten en hier en daar familie.
|
Moeder en d'r man en vriendinnen weten dat ik op 'een' forum zit. Niet hoe ik hier heet, niet welk forum.
|
Mijn ouders (want meets) en wat vrienden, dat het een scholierenforum is heb ik maar niet verteld!
|
nee
|
Anders namelijk:
Ik heb geen ouders. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:15. |