![]() |
Ervaringen met plas delen
Hey,
Ik houd heel veel van plas, alleen weet niet meer wat ik kan doen op dit gebied aangezien ik al een hoop heb gedaan, maar niet wil dat mn ouders hier achter komen of andere vrienden/familieleden. Ik ken ook niemand die hier ook van houdt. Als jullie jullie ervaringen kunnen delen of iets kunnen voorstellen ben ik jullie dankbaar Mvg |
Ik neem aan dat je dat onder de douche doet dus dan zal niemand het snel merken. En meer variaties dan over jezelf of iemand anders plassen en het evt. drinken (nee, liever niet) zou ik niet zo gauw kunnen verzinnen.
|
Jammerr, wel bedankt voor het reageren.
|
Bedoel je dingen die je met iemand anders kunt doen met plas, of in je eentje?
|
In mn eentje, aangezien ik niemand anders ken die hiervoor open staat
|
Hmm, dat perkt het nogal in. Op gekke plaatsen, tijdens het masturberen, in bed, onder de douche, in bad plassen en erin gaan zitten... Geen idee. Het lijkt mij vrij saai om in je eentje met plas te spelen, then again, ik vind soloseks sowieso relatief saai.
Heb je überhaupt seksuele contacten? |
Nee ben nog maar 15
|
Maar al plas je in bad, wat doe je dan als je klaar bent? Alles door laten spoelen en dan grondig schoonmaken zodat je niks meer ruikt enzo? Dit kost toxh best veel werk?
En in bed, dan wordt toch je hele bed vies? Ik wordt er bijvoorbeeld heel geil van al ga ik in de douche mn onderbroek helemaal doorweekt plassen en me daarna af te trekken, maar dit begint ook al te vervelen.. |
Ik ben wel benieuwd hoe het zou zijn als een jongen over me heen zou plassen. Maar niet in of bij mijn mond en wel op een plek waar het geen zooi geeft, dus in de douche of zo.
|
Ik ook
|
Citaat:
Je bed wordt wel vies ja. En het is heel slecht voor je matras, dus dat zou ik alleen doen als je toch binnenkort een nieuw matras koopt. |
Das waar ja. Alleen ik zit nooit in bad 😅.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:03. |