![]() |
Zijn forumers welkom op jouw begrafenis/crematie?
:lampje:
|
Zolang men maar respectvol blijft, ook wanneer men niet achter alles staat wat er gesproken, geluisterd en gezongen wordt.
|
Rare vraag. Wat kan het mij nu schelen wie er op mijn eventuele begrafenis of crematie komt? Dat is aan de nabestaanden, want die zitten ermee opgescheept, ik niet.
|
Stel dat alleen 1 (bepaalde) forumer welkom is. Is het antwoord dan "Ja"? En als 2 (bepaalde) forumers welkom zijn?
|
Ja, aangezien onder mijn vrienden behoorlijk wat (ex-)forummers zitten en mijn nabestaanden dat ook weten/zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou niet weten waarom niet.
|
Ja. Dwz genoeg forumers die ik ook wel op mijn begrafenis/crematie verwacht. Niet dat ik er veel van zal merken, maar toch :p
|
Jawel hoor, ik ben toch dood.
|
Het interesseert me echt geen zak.
|
Citaat:
|
Iedereen is welkom zolang mensen zich gedragen en niet in het zwart komen
|
als ik oud word en er zijn nog mensen van jullie in leven: ye fookin basterds en wees van harte welkom. Mocht de RNG tegenzitten en ik val morgen ineens neer: als je weet waar het is mag je komen. Ga mn woonplaats niet vermelden, behalve dat t in brabant is.
|
Citaat:
|
Nee, dat niet. In de buurt van Eindhoven, en meer zegk nu niet.
En anders weet lisette het |
Citaat:
|
Citaat:
:'( |
Sommige. Ik heb goede vrienden/vriendinnen over gehouden aan dit forum. Iig geen moesasji, die gaat feesten omdat ik dan dood ben.
|
Nee.
|
Bij iedereen die niet komt, ga ik 's nachts spoken.
|
Dan kom ik niet.
|
Moet je wel n sexy ghost zijn.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, ik ken niemand van het forum goed genoeg dat het gepast zou zijn als diegene op mijn begrafenis komt.
|
Citaat:
|
Iedereen mag komen. Of niet komen. Moeten ze zelf weten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Iedereen mag langskomen, mits ze meedoen aan een afscheids-moshpit.
|
Citaat:
|
Ik denk dat er meer komen dan ik nu zelf denk.
|
Citaat:
Maar ik ben toch dood dus /care. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: