![]() |
lief kadootje
Wat zouden jullie aan je vriend geven, als je hem eens gewoon wil verassen met een lief kadootje. Of wat heb je zelf weleens gekregen, ik hoop dat jullie leuke ideeen hebben!
|
(het is cadeautje en niet verassen maar verrassen!)
Ik ben niet zo iemand die graag iemand verrast maar eens heb ik een parfum gegeven, een andere keer een boek. Ik zelf heb eens een beertje gekregen, en een roos. Het zijn de kleine dingen die het doen vind ik, de waarde die jij eraan geeft. Ik zou bijvoorbeeld een schilderij/tekening/affiche maken, die signeren en die geven. |
haha, ja das een goeie, k heb zelf ook geen flauw idee. nooit. k heb zelfs mijn vriend nog nooit wat gegeven, simpel weg omdat k geen flauw idee heb wát ik moet geven!!
|
Lief kaartje :)
Me ex stuurde ik een heeeel lief kaartje met: Ik heb me suf gezocht naar de juiste woorden wat je voor me betekent en aan de binnenkant ALLES!! vond ie echt heeeeel leuk :) |
tja ik vind dat ook altijd lastig hoor, een cadeautje..
mijn vriend is vrijdag jarig dus moest ik ook uit op cadeautjes.. Ik heb nu een leuk fotolijstje gekocht en daarin heb ik een kleine collage van foto's van mij gedaan.. ziet er gewoon heel leuk uit! en een lief knuffeltje; een beetje met een hartje in zn armen die in een hangmatje ligt.. (kan je op het raam plakken bijvoorbeeld) (Wel echt iets meisjesachtig, maar ook weer zooooo lief!!) :D als je hem zomaar, zonder reden iets wilt geven, zou ik denken aan een leuke foto van jezelf of jullie samen.. Of maak een collage van verschillende foto's; jij alleen, jullie samen, hij alleen Of een lief kaartje (In cadeaushops heb je vaak wel van die kleine kaartjes, meer pasjes (net zo groot als je pinpas) met lieve tekstjes en dingetjes erop, kan hij in zn portemonnee, achter zo'n doorzichtig plasticje, doen, ziet ie vaak, want geld heb je toch vaak nodig!) Of een leuk paar sokken (van Liefde is... bijvoorbeeld :D of Tijgetje *Winney the pooh* of net maar wat voor leuks ze hebben..) De kleine dingen zijn gewoon vaak het leukst.. Het lijkt er niet op of je hem wilt "kopen" maar het is gewoon een leuk gebaar dat je hem lief vindt en om m geeft :) |
een leuke cd ofzo
een mooie boxer een leuk lampje gewoon iets wat ie vaak kan gebruiken en wat leuk is om te krijgen, maar dat ie niet meteen met een enorm schuldgevoel zit |
Gekregen:
Gegeven:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn vriend vind dit toevallig wel leuk! en ik geef het toch niet aan jou, aan jou zou ik nog niet eens een halve hondedrol willen geven. Ik geef ook alleen maar een tip, daar is dit topic voor bedoeld, en als je toch niets nuttigs kan plaatsen, plaats dan niks, onbezonnen persoon |
Citaat:
Sorrie, maar ik zal nu eens een paar dingen verzinnen die ik wél leuk vind, goed?
|
We hebben een foto van onze vakantie die we beiden SUPER mooi vinden.. we staan er samen heel leuk op enzo...
DUS toen mijn vriendje lief aan het werk was heb ik die foto uitvergroot en in een lijstje gestopt.. leuk ingepakt en hij was er super blij meej :) HEt zijn juist de kleine dingetjes. Af en toe neemt hij een roos mee of een lief kaartje.. of iets wat ik graag wil hebben bijv. pas een enkelbandje enz.. Een x zat ik op school.. en toen ik thuis kwam lagen er 100!!! rozen op mijn kamer :eek: *zucht* I am in love |
Citaat:
oohh lief :) (zucht....*baalt dat haar vriend niets van romantiek weet*) |
Citaat:
|
Citaat:
'k merk ut :) |
Heb mijn ex ( jaja EX...!) paar week geleden een kaartje gegeven en hem bedankt dat hij er voor me was en daarbij een sluetelhanger ( 2 miniatuurhandboeien :D)
Had hem toen gevraagd bij me te zijn, en /uiteindelijk/ istie gekomen.. heb toen volgende dag kaartje+ aan zn broer gegeven ( hij kreeg het een week later pas.. majah) Hij hefet tegeniemand anders gezegd dat hij het kaartj eheel er lief vond en hij draagt de sleutelhanger overal waar hij gaat.. dus hoe lullig hij ook doet ik weet dat het voor hem wle iets betekend. Swel lief. Ik heb van hem een ketting gekregen, we hadden net twee week, krijg ik een ketting van iets van 120 piek :eek: Waar een sterretje aan hangt, heel erg mooi en betekent ook nu nog heel veel voor me. En evrder gewoon de kleine dingetjes die ik me altyd zal bliujven herinneren :) |
hoi
een set handboeien en een blinddoek, het is misschien iets minder romatisch enzo, maar toch reken maar dat je hem de volgende keer een groot plezier doet. :D Maar goed, een ketting is altijd wel leuk jah groeten the conquer |
Citaat:
|
Alle cadeaus van de gene die je leukt vind zijn lief, van een paar sokken tot een bos met 100 rozen.
Persoonlijk vind ik iets doen met zijn tweeen als verassing (gewoon iets ondernemen) veel leuker dan een cadeautje. |
Gekregen:
10 zelfs meer Kettingtjes Bloemen Lampje met bloemetjes erin met water en een klein mini kaarsje Kaartjes 8 Beertjes en nog veel meer spulletjes Gegeven: 10 kettingtjes Kaartje 2 Beertjes Boxershort Kado,s en nog veel meer spulletjes |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:05. |