![]() |
/FML
Ik zie net op mijn definitieve reisbevestiging dat de Ä in mijn naam is veranderd in een blanco..
Blijkbaar wordt een accent niet herkend en had ik er een A van moeten maken. Per naamswijziging per enkele reis betaal je €50 wijzigingskosten. Op het moment dat je een naam wijzigt, wordt het ticket opnieuw geboekt en kan de prijs van het ticket hoger zijn. Als dat zo is, dan betaal je ook het prijsverschil tussen deze vliegtickets. |
is hun fout dat zij die ä niet herkennen toch? welke vliegmaatschappij ?
|
Geboekt via StipReizen, maar volgens mij vliegen we met Corendon (Transavia).
|
Morgen maar even bellen ..
|
Lol. Bij KLM wijzig je gewoon je naam. Cheapskate :p pakketreizen (n)
Maar ff bellen want het is hun fout. Sowieso is het vaak onduidelijk of ä als a, aa of ae geschreven moet worden. |
Als de kosten echt te gek worden moet ik de vakantie misschien maar annuleren :ghe:
Wie minstens 42 dagen vóóraf annuleert, is alleen de aanbetaling kwijt. |
Liever 150 euro kwijt, dan 150 euro bijbetalen #armestudent #restvandemaandopwaterenbrood #kutleven
|
Näthän?
|
:D
|
Nee, jij niet!
|
Ik heb een keer gevlogen met mijn drie voornamen als één voornaam. Niemand heeft er iets van gezegd. Maar dat was ook binnen Europa, dat scheelt wel denk ik.
Verder: ik mag toch hopen dat als hun boekingssysteem te noob is jij daar niet voor hoeft te dokken. |
Citaat:
Je zet toch geen ä in Nathan :D |
:D:D:D
|
Ik dacht dat je klaar was met je studie, Nathan/Søren?
|
Citaat:
|
Meestal maken ze er toch zelf hoofdletters zonder accenten van? Met mijn ë wel iig.
|
Citaat:
|
Toen ik een foutje had gemaakt gewoon gebeld en het werd gratis gefixt. Zolang de persoon niet veranderde was het goed ofzo.
|
Foutje van het systeem! Kosteloos aangepast. Groetjes van Søren
|
Het wordt sowieso niet meer echt strikt naast je paspoort gehouden tegenwoordig toch? Maar goed dat is wel een risico..
|
Citaat:
|
En dat terwijl Sebastiaan Joost nog eens afgekort wordt tot Sebastiaanjoo :herp:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, dit is hypothetisch advies, ik zou het zelf ook niet aandurven. En doe even rustig ;) |
Je doet net alsof het niet zo'n probleem is, nou weet ik dat KLM en Delta hier bijvoorbeeld niet zo moeilijk over doen, maar als je een rotte TSA-mongool hebt dan laat hij je niet eens door security omdat de naam op je paspoort en boarding pass niet overeenkomen dus dat geblaat van 'valt wel mee geloof ik' is gewoon fucking teringdom en zet mensen op het verkeerde spoor dus NEE ik doe niet rustig.
|
Alsof ik niet rustig zou zijn trouwens :')
|
DOE NOU EENS RUSTIG GODVERDOMME
|
Citaat:
|
Ryanair probeert met alles extra geld uit je zak te kloppen.
|
Citaat:
|
Dat zal ik ook niet snel nog een keer doen.
|
Zuinige kuthollanders :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:14. |