![]() |
.
..
|
Misschien had je moeder het gewoon koud?
Hoe passen jullie trouwens comfortabel in één bad samen? Zo groot is een bad toch niet? |
zou kunnen maar hoezo kijkt ze er naar.?
onns bad is best groot |
staat er bij jullie dat ik een meisje ben
|
Citaat:
|
Citaat:
In een normaal bad zou dat echt niet passen, zonder heel krap e tegen elkaar aan te zitten, vandaar de vraag. Hoe oud ben je eigenlijk? |
14 jaar en wat jij ook al zegt durf ik het niet te vragen
|
Het klinkt wel als een geil idee😂
Ga je wel vaker met je ma in bad? |
Ik geloof je verhaal niet.
|
Ik vind het ook ongeloofwaardig, persoonlijk vind ik het niet 'normaal' om als 14 jarige nog naakt met je moeder in bad te zitten. Kennelijk vinden sommigen dit wel normaal, nou lekker in bad dan met je ma :)
|
Citaat:
Je weet toch zelf ook wel wat je bent en wat je in hebt gevuld tijdens het regristreren hierop? Ik moet er zelf niet aandenken om met mijn moeder in nad te gaan eig.. Ik weet dat ik dat deed toen ik 4 a5 jaar oud wad,maar niet toen ik heel ouder werdt..?? En ik heb nooit iemand gesproken die dat noh op 14 jarige leeftijd nog doet.. |
ik heb nog nooit een vrouw gesproken die stijve tepels kreeg omdat ze geil was, als ware het een erectie.
verder: waarom worden dit soort trollen zo serieus genomen :ghe: |
Citaat:
duz vertel eens. Wat maakt het dat jij nog op 14 jarige leeftijd met moeders in bad gaat? Heb je grotere tanden? Sterker maagzuur? Laserogen? Wat maakt het dat jij dat nog doet? :D |
Citaat:
Al was het dan geen vrouw, en zat mijn tong erop ;) |
Het lijkt mij dat als je 14 bent dat je private wil atans dat lijkt mij (ik ben 13 en mij lijkt het nu ook niet fijn) als je het niet wil zal ik als ik jouw was het gewoon zeggen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:43. |