![]() |
Zijn dr nog fans van Bon Jovi?
Hallow zijn dr nog fans van Bon Jovi op dit forum?
|
geen idee... ik niet in ieder geval...
|
kheb 'slippery when wet' van bon jovi. best leuk zo heeel af en toe. maar fan.. neuj
|
In ieder geval niet van zijn nieuwe rotzooi. Oude werk kan ik wel naar luisteren.
|
ouwe shit is wel beter, toen waren ze nog misantropisch
|
Midnight in chelsea!
|
Citaat:
|
niet echt fan, 'k heb wel al hun cd's, 'k vind het ook heel goede muziek. maar fan ook weer niet, ik zou wel graag eens naar een concert willen van ze. Absoluut
|
bon jovi
das toch van die ene.... kweet niet meer hoe t nr heet eigenlijk, boeie k kan r wel naar luisteren zo af en toe ja maar t nwe zuigt |
Vroeger toen ze nog puritanicaal waren toen vond ik ze tof :D
|
bleh.
|
Bon Jovi...jahh daz leuwk... vooral het oudere werk van ze... de meeste nieuwe nummers vink niej zoww...
|
dat nieuwe nummer...everyday....of everytime ofzo? klonk wel weer op de goeie richting
ik kan er goed naar luisteren. |
Citaat:
:o |
Me = BIIIIG fan :D
Of nouja, fan klinkt zo kleinzielig.. Maar het komt i.i.g op hetzelfde neer. Vanaf m'n 11e was ik fan en nu zijn ze gewoon m'n favo band, hoewel ik het nieuwere werk idd vind tegen vallen :( Mijn favoriete nummer is natúúrlijk heel cliché Always, en daarnaast I'll be there for you, Lie to me, Shot through the heart, She don't know me, Bitter Wine, Prayer '94 (=Livin on a prayer, slow version), I'd die for you & Miracle.. Ben 2x naar een concert geweest. De eerste keer was zes jaar geleden in Enschede; die was echt ontzettend mooi.. De tweede x was afgelopen zomer in de ArenA; de One Wild Night Tour, daar speelde ze ook meer nummers van de Crush CD waar ik niet zo weg van ben.. Maar ik hou nog steeds van ze hoor ;) |
op een of andere manier kan Bon Jovi me nooit echt bekoren. Kweenie vind het elke keer hetzelfde of zo en dan ga ik me ergeren.. :S
|
Ik heb een CD van Bon Jovi met het beste van de afgelopen 20 jaar en dat is wel genoeg. De oude nummers zoals 'Bad Medicine' en 'Livin' On A Prayer' zijn beter dan nummers als 'It's My Life'.
In de jaren '80 was Bon Jovi gewoon het boegbeeld van de zgn. 'middle of nowhere rock' |
Ja ik ben het ook met jullie eens, dat de oude nummers beter zijn dan de nieuwe, maar "everyday" vind ik wel weer goed!
Toch fijn om te horen dat er nog een paar "fans" zijn, zeg maar. *dancin'angel* |
Citaat:
|
Citaat:
|
het oudere werk is idd beter dan wat ze nu maken, is wel goede muziek, fan is een te groot woord
|
sjah, ik vin het oudere werk van BJ gewoon wel leuk, het valt echt gewoon buiten mijn muziek style, maar ik vin dat de gitarist van BJ (richie Sambora gewoon iets hebben) ik heb ook de Fender stratocaster Sunburst Richie Sambora (gitaar wel te verstaan) naja, nieuwere is gewoon te "pop" achtig
|
Vroeger was ik wel 'fan' van ze.. ik vind hun oude cd's nog steeds leuk om naar te luisteren (al doe ik dat zelden meer).. ben ook 2 jaar geleden naar een concert van ze geweest, was echt heel leuk (y)
|
geen fan, maar tis geen kwaaie muziek zullen we maar zeggen..
hij's trouwens wel een broekie.. 1,58m :D |
Ach 1.58 daar kan ik best mee leven. Hij zag (hij is nu wel oud) er wel ontzettend leuk uit, hihi :D
*dancin'angel* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:22. |