![]() |
Gisterenavond of vanmorgen is er een Bianchi Zurigo koersfiets gestolen
Uit onze kelder :Bob: als jullie iets verdachts voorbij zien komen met zo'n fiets, hellepie! :Lisa:
|
Het was een zwarte herenfiets (bestaan er dameskoersfietsen eigenlijk?)
|
Vreemd, is het slot van de kelder dan opengebroken...?
|
Nee ik had gewoon sleutels.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar zuur zeg!
|
Citaat:
|
Framemaat?
|
Citaat:
|
De geometrie is anders. Meer bedoeld voor mensen met relatief korte benen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar er is vrij weinig keuze en ze zijn vaak alleen voor vrij kleine vrouwen gemaakt, dus voor mij heeft de fietsenman bij de passing toch een mannenframe uitgezocht en dan wel met een smaller stuur erop en de stuurpen etc. zo aangepast dat het de goede verhouding heeft. |
is goed ik zal mijn ogen goed open houden (k)
|
Volgens mij zag ik net iemand met een geel shirtje van lotto jumbo in Arnhem op een Bianchi fietsen :Lisa:
|
De fiets van mijn moeder die niet meer goed was maar er verder nog wel goed uitzag is ook gejat uit de kelder :bob: De fietszakken lagen een paar straten verderop. Het is vast iemand in huis :bob::bob:
|
Citaat:
|
Die fiets was nu niet erg maar ik hoop dat het hierbij blijft :lisa: Iedere keer als er nu iemand in de kelder rommelt denk ik 'wat wordt het volgende!' :herp: Wel stom. Maar ach!
|
Citaat:
[Of een oude bewoner met een sleutel kan ook nog natuurlijk.] |
Hierboven zijn ze ook geregeld materiaal kwijt wat dan zogezegd gestolen is maar ik weet niet wie de waarheid spreekt en wie liegt :herp: het slot van de voordeur was al vervangen maar die van de garage nog niet. Hopelijk gebeurt dat snel. Hij ging er ook een camera plaatsen zei hij. (de klusjespool) maar ik denk wel dat het iemand van hier is. Niets aan te doen denk ik! Zorgen dat het huis goed op slot is altijd en de fietsen ook.
|
Als het iemand van daar is, en er hangt een camera, dan lost dat het probleem vast wel op.
|
ahja, misschien is het inderdaad veel beter ook een opzichtige camera te hangen..
|
Je hebt van die nepcamera's voor twee tientjes, waar dan alleen een LED-lampje in zit. Die kun je misschien ophangen als afschrikmiddel, tot je 'n echte hebt?
|
Dat is best wel een goed idee! Dankjewel!
|
Awh Mieke toch ;(
|
Stom he! Paperzzzz :cool:
|
Ander slot erop laten zetten of een extra slot?
|
Op de voordeur is al een ander slot maar op de kelder nog niet echt. Hopelijk doen ze dat snel..
|
Citaat:
|
Oh dat weet ik niet!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:51. |